Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@06:15:16 GMT

تشکیل کمیته پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به ایلام

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۰۸۱۲

تشکیل کمیته پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به ایلام

حسن بهرام‌نیا شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تحقق مصوبات سفر رئیس جمهوری می‌تواند تحول عظیمی در استان ایجاد کند که این امر نیازمند همت و تلاش مدیران است.

وی افزود: ۱۱۲ طرح و پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۴۵۵ میلیارد تومان به صورت ریالی و ۴/۴۵ میلیارد دلار به صورت ارزی در سفر رئیس جمهوری به ایلام اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام گفت: همچنین یک هزار و ۸۶۰ میلیارد تومان تسهیلات در سفر رئیس جمهوری به این استان اختصاص یافته است.

بهرام‌نیا با اشاره به اعتبارات ایلام در سال ۱۴۰۱ ادامه داد: مجموع اعتبارات عمرانی و جاری سال آینده سه هزار و ۳۷۴ میلیارد تومان است که در مقایسه با اعتبارات سال گذشته ۲۶/۲ درصد رشد داشته است.

استاندار ایلام مهم‌ترین ملاک ارزیابی عملکرد مدیران را جذب اعتبارات دانست و گفت: تمامی مدیران و فرمانداری‌ها باید با همه توان پیگیر جذب اعتبارات برای تکمیل طرح‌های نیمه کاره استان باشند.

بهرام‌نیا با بیان اینکه مدیران باید برای تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام استان تلاش کنند افزود: مدیران همچنین برای تسریع در تکمیل طرح‌ها و جذب اعتبارات از ظرفیت نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی استفاده کنند.

استاندار ایلام در پایان به تشکیل کمیته پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری به ایلام اشاره کرد و گفت: این کمیته از هفته آینده جلسات هماهنگی خود را برگزار می‌کند  و امید است با فعالیت این کمیته شاهد تسریع در روند اجرای مصوبات باشیم.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

منبع: فارس

کلیدواژه: مصوبات سفر رئیس جمهور به ایلام پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۰۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، آیت الله سید ابراهیم رییسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رییس جمهور و مردم این کشور ابراز امیدواری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت