Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمیه حیدری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با مشارکت حوزه مقاومت بسیج شهید سلیمی ادارات کل استان و اداره کل کتابخانه‌های عمومی ویژه گرامیداشت سالگرد شهادت «سردار قلب‌ها، رفیق خوشبخت ما» حاج قاسم سلیمانی، محفل شعر استانی «طلوع سرخ» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی موضوعات یادواره را شهادت و رشادت‌های سردار سلیمانی و پاسداشت و گرامیداشت شهدای مدافع حرم عنوان کرد و افزود: این محفل در قالب، غزل، رباعی، دوبیتی، مثنوی، سپید، ترانه برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام با بیان اینکه به ده برگزیده رده سنی نوجوان تا بزرگسال جوایزی لوح تقدیر و جایزه نقدی، اهدا می‌شود گفت: مهلت ارسال آثار از امروز ۲۵ آذرماه تا پایان وقت اداری هشتم دی ماه سال جاری است.

وی زمان برگزاری اختتامیه را سیزدهم دی ماه سال جاری ۱۴۰۰ عنوان کرد و افزود: اشعار به صورت فایل PDF یا WORD (با فونت bnazanin و سایز ۱۴) به شماره واتساپ ۰۹۱۸۹۴۲۳۲۰۷و یا به آدرس ایلام- میدان دفاع مقدس- اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان – واحد فرهنگی- آقای چراغی ارسال شود.

حیدری تاکید کرد: به اشعاری که دست نویس، خارج از چهارچوب فراخوان و پس از موعد مقرر به دبیرخانه یادواره ارسال شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد؛ همچنین  ارسال مشخصات کامل به همراه اثر (نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، نام شهرستان، شماره تماس، شماره واتساپ) الزامی است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

منبع: فارس

کلیدواژه: شعر خوانی طلوع سرخ کتابخانه های عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح وارگه دانایی، دانش‌آموزان مدارس ابتدایی از اردیبهشت‌ماه تا خردادماه با خواندن کتاب داستان «گل حسرتی» وارد رقابت با سایرین می‌شوند و پس از ارزیابی در خردادماه، برگزیدگان تجلیل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده