Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین نوش‌آبادی روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات احداث بیمارستان پیشوا که در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد اظهار داشت: پیشوا با برخورداری از صد هزار نفر جمعیت، فاقد بیمارستان است و چرایی این فقدان، هیچ پاسخ منطقی ندارد.
وی افزود: ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی پیشوا در سال‌های گذشته توسط دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده ولی از آنجا که عملیات احداث این بیمارستان، اصول و مقررات قانونی و حقوقی خود را به خوبی طی نکرد باعث شد تا امروز همچنان در انتظار رفع این مشکل باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تقدیر از دادستان عمومی و انقلاب پیشوا در ورود به موضوع بیمارستان گفت: از دادستان شهرستان و ورود به موقع دستگاه قضا برای حل مسئله تشکر می‌کنم هر چند که از خلع ید دانشگاه آزاد خوشحال نیستیم ولی چاره‌ای جز این کار وجود نداشت تا کارها با سرعت بیشتری انجام شود.
نوش‌آبادی تصریح کرد:مهمترین موضوعی که در سفر رئیس قوه مقننه به پیشوا پیگیری شد، موضوع بیمارستان بود و موفق شدیم تا برای تکمیل آن، ردیف ملی در بودجه اخذ کنیم.
وی افزود: منابع قابل توجهی برای شروع عملیات احداث بیمارستان در نظر گرفته شده ولی برای ادامه کار و تکمیل آن باید منابع دیگر را نیز پیش‌بینی کنیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش‌های زیادی برای تعیین تکلیف این پروژه صورت گرفته ولی همه‌ انتظار دارند که بیش از این برای آغاز عملیات احداث تعلل صورت نگرفته و این عملیات هر چه سریعتر آغاز شود.
حفظ حقوق بیت‌المال در اولویت دستگاه قضا است
دادستان عمومی و انقلاب پیشوا نیز در این جلسه گفت: حفظ حقوق بیت‌المال در اولویت دستگاه قضا است.
مرتضی طهماسبی افزود: به منظور رفع مشکلات احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی پیشوا توسط دانشگاه آزاد اسلامی، حکم خلع ید دانشگاه و قلع و قمع مستحدثات صادر شد تا کارها با سرعت بیشتری همراه شود.
وی تأکید کرد: صیانت از حقوق عامه و حفظ حقوق بیت‌المال در اولویت دستگاه قضا است و بر همین اساس و برای دوری از اسراف، تا جایی که به منافع عمومی خدشه وارد نشود، اراده‌ای برای قلع و قمع نخواهیم‌ داشت.
طهماسبی تصریح کرد: از آنجا که سازه موجود جزو بیت‌المال است، توصیه می‌شود تا دانشگاه آزاد اسلامی مصلحت مردم را در نظر گرفته و کمک کند تا از این سازه به نفع شهروندان و کمک به شهرستان استفاده شود.
رفع نیازهای اساسی پیشوا به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است
سرپرست فرمانداری پیشوا نیز اظهار داشت: رفع نیازهای اساسی پیشوا به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است.
ابراهیم تاجیک‌نوری افزود:پیشوا به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی است و به توجه بیش از پیش مسوولان ملی و استانی نیاز دارد.
وی گفت: مردم این منطقه پیش از انقلاب اسلامی و بعد از آن، بارها و در مقاطع مختلف، دین خود را به انقلاب و نظام ادا کرده‌اند و امروز باید از امکانات مناسب برخوردار شوند.
وی افزود: برخوداری از بیمارستان، یک‌حق عمومی و جزو نیازهای اساسی و اولیه مردم ولی همین نیاز، امروز به یک مطالبه عمومی تبدیل شده و مردم شهرستان یک صدا این نیاز را مطالبه می‌کنند.
وی تأکید کرد: مردم از مسوولان انتظار دارند تا ضمن توجه به ساخت بیمارستان پیشوا، به ارتقا و افزایش امکانات درمانگاه شهید مهتدی کمک کنند تا با توجه به زمان بر بودن تکمیل بیمارستان ۹۶ تختخوابی، خدمات اولیه بیمارستانی به مردم‌ شهرستان ارائه شود.
پیشوا در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین حسین نوش آبادی پیشوا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین مجلس شورای اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین حسین نوش آبادی پیشوا دانشگاه آزاد اسلامی دستگاه قضا بیت المال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۰۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس گلرو نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم در مجلس دوازدهم، طی نامه ای به رئیس جمهور و مذاکره با وزیر بهداشت، با اشاره به کمبود زیرساخت درمانی در مرکز استان، خواستار توسعه بیمارستان کوثر از ۳۰۰ تخت به ۸۰۰ تخت شد.

گلرو از تلاش های دولت رئیسی در ایجاد زیرساخت های درمانی از جمله سوانح سوختگی، اورژانس کوثر، مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کوثر، تامین دستگاه فوق پیشرفته رادیوتراپی برای درمان سرطان، توسعه بیمارستان امیرالمومنین بعنوان بیمارستان دوم مرکز استان تقدیر کرد.

این عضو خانه ملت با اشاره به تردد میلیونی زائران امام رضا (ع) از سمنان و خدمات ملی مراکز درمانی سمنان، زیرساخت های موجود را کافی ندانست و بر ضرورت توجه جدی وزارت بهداشت به تامین زیرساخت درمانی حوزه انتخابیه تاکید کرد.

کد خبر 6092893

دیگر خبرها

  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس