Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی» در این پیام توییتری یادآورشد که زیارت حرم حضرت معصومه(س)، دیدار با خانواده شهدا وجانبازان و شرکت در شورای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت از مهم ترین برنامه های سفر یک روزه به قم بود.

رییس بنیاد شهید وامورایثارگران افزود: امروز در ادامه سفرهای استانی به شهر مقدس قم سفر کردم. برگزاری میز خدمت به همراه کلیه معاونین نیز از مهم ترین برنامه های دیگر این سفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی زاده هاشمی ادامه داد که در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت علاوه بر پیگیری امور مطرح شده قرار بر ساخت یک آسایشگاه برای جانبازان بالای ۷۰ درصد و تکمیل فازهای اقامتی و توانبخشی جهت استفاده کلیه ایثارگران گذاشته شد که انشالله در سال ۱۴۰۱ ساخت آن آغاز می‌شود.

برچسب‌ها حرم حضرت معصومه (س) شهید دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حرم حضرت معصومه س شهید دولت حرم حضرت معصومه س شهید دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۱۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ مالیات بر عایدی سرمایه املاک، خودرو، طلا و ارز چقدر است؟

نرخ مالیات بر عایدی سرمایه بسته به نوع دارایی مورد معامله و مدت‌زمان نگهداری آن متفاوت است. در حوزه املاک، اگر زمان نگهداری این دارایی کمتر از یک سال باشد، سود حاصل از فروش آن مشمول مالیات 60 درصدی می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز، همچنین این نرخ برای مدت دوساله معادل 40 درصد، برای سه سال 20 درصد، برای چهار سال 10 درصد و برای فروش پس از پنج سال یا بیشتر، معادل پنج درصد است.

البته افراد بالای 18 سالی که تنها یک ملک با دوره تملک بیش از دو سال داشته باشند مشمول این مالیات نمی‌شوند. همچنین هر شخص به تعداد همسر و فرزندان بالای ۱۸ سال خود که ملک مسکونی نداشته باشند، تا سقف چهار ملک با دوره تملک بیش از دو سال از این مالیات معاف است؛ مشروط بر اینکه در پنج سال گذشته از معافیت خود استفاده نکرده باشد. به‌علاوه، انتقال ملک در قالب ارث، مهریه یا جهیزیه نیز مشمول پرداخت این مالیات نمی‌شود.

در مورد طلا، نقره و جواهرات و ارز نیز اگر دوره نگهداری این اموال کمتر از یک سال باشد، نرخ مالیات بر سود انتقال آن 30 درصد، بین یک تا دو سال 20 درصد و بیش از دو سال 10 درصد است.

این در حالی است که هر شخص بالای ۱۸ سال در هر بازه زمانی پنج‌ساله می‌تواند به میزان حداکثر ۲۰۰ گرم طلای ۱۸ عیار بفروشد و از مالیات معاف باشد. همچنین خرید فروش کمتر از 2 هزار یورو یا معادل آن در ارزهای دیگر، از مالیات بر عایدی سرمایه معاف است.

نرخ مالیات بر عایدی انتقال خودرو نیز همچون طلا و ارز است؛ با این تفاوت که معامله خودرو پس از سه سال از مالیات معاف است. به‌علاوه، اشخاص بالای 18 سالی که فقط یک وسیله نقلیه دارند، به شرط آنکه مدت‌زمان مالکیت‌شان بیش از یک سال باشد، از مالیات بر عایدی سرمایه خودرو معاف هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • آغاز تمرینات تیم ملی دو و میدانی جانبازان و توان یابان از پانزدهم اردیبهشت
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • نرخ مالیات بر عایدی سرمایه املاک، خودرو، طلا و ارز چقدر است؟
  • ویژه برنامه‌های خودتان را به مناسبت روز معلم با ما به اشتراک بگذارید
  • ادامه رکوردزنی‌های دولت رئیسی؛ بالاترین تورم ۸۰ سال اخیر ایران ثبت شد
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی