Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از مازندران، "شیرین سیلاخوری" در حاشیه برگزاری یادواره امیران، سرداران و ۱۵۰ شهید شهرستان سیمرغ با محوریت سردار سرلشگر خلبان شهید "احمد کشوری" در مصلای سیمرغ با اشاره به ازدواج خود با شهید احمد کشوری اظهار کرد: در سال ۵۵ ازدواج کردیم که ثمره این ازدواج دو فرزند به نام‌های مریم و علی است که مریم در زمان شهادت پدرشان سه ساله و علی سه ماهه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مهمترین هدف شهید کشوری اسلام و انقلاب بود؛ گفت: شهید کشوری دارای روحیه بسیار شادی بودند و برای انقلاب و اسلام و ولایت فقیه سر از پا نمی‌شناختند و مهمترین هدفشان اسلام و انقلاب بود.

همسر خلبان شهید احمد کشوری گفت: شهید دارای روحیه هدایت و رهبری برای خانواده و فامیل بود و همچنین در محیط کاری بر روی اعتقادات نیروهای هوانیروز کار می‌کردند و تاکید داشتند.

سیلاخوری با بیان اینکه تمام هدف شهید کشوری خدا و شناخت اطراف و شناخت واقعی از اسلام ناب محمدی بود؛ تصریح کرد: امروز ولایت فقیه برکت انقلاب و اسلام است که باید همه ما پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

همسر خلبان شهید احمد کشوری افزود: امروز وظیفه ما حفظ نظام و ولایت فقیه است و باید در حفظ این برکت انقلاب و نظام و اسلام که بی مانند است و در در هیچ کجای دنیا چنین نعمتی وجود ندارد؛ تلاش بیشتری انجام داده و قدردان ولایت و خون شهدا باشیم.

وی با تاکید بر حفاظت از خون شهدا تصریح کرد: همه مایی که در جامعه و نظام مسئولیم باید برای خدا و انقلاب و پشتیبانی از رهبر و ولایت فقیه و انقلاب کار کنیم و از خدا بترسیم.

سیلاخوری گفت: همچنان که شهید کشوری به ملت ایران قول دادند و پای انقلاب و ولایت ایستادند؛ ما هم به رهبر قول خواهیم داد و باید قول دهیم که پای انقلاب و نظام بایستیم.

انتهای پیام/ ۸۶۰۰۲/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران ولایتمداری شهید کشوری احمد کشوری ولایت فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: با قطعی شدن شهادت جاویدالاثر شهید احمدقلی قائدی مراسم یادبود آن شهید در مسجد جامع روستای آزادگان شهرستان بن برگزارشد.
عسگری افزود: این شهید ۲۰ ساله در ۲۱ اسفندماه سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند