Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-27@17:18:44 GMT

هلاکت یک شهرک نشین صهیونیست در شمال غرب نابلس

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۲۳۲۴

هلاکت یک شهرک نشین صهیونیست در شمال غرب نابلس

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، منابع فلسطینی به نقل از رسانه های صهیونیست نوشتند: در عملیات تیراندازی در شمال غرب نابلس, یک شهرک نشین کشته شد و چند نفر دیگر زخمی شدند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: نیروهای ارتش عملیات جستجوی عوامل تیراندازی نزدیک شهرک حومش در شمال غرب نابلس را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منابع صهیونیست اعلام کردند عملیات تیراندازی از داخل یک خودرو انجام شد که پس از این حمله, منطقه را ترک کرد.

کانال تلگرام شبکه تلویزیونی الاقصی گزارش داد، جبهه خلق برای آزادی فلسطین اعلام کرد: عملیات تیراندازی را تبریک می گوییم و بر درستی راه مقاومت تاکید می کنیم.

حماس با صدور بیانیه ای عملیات قهرمانانه در نابلس علیه سربازان ارتش صهیونیبستی و شهرک نشینان قاتل آن را تبریک گفت و آن را استمرار انقلاب مردم فلسطین در تمام صحنه های مبارزه دانست.

اسماعیل رضوان از رهبران جنبش حماس در این خصوص گفت: عملیات دلاورانه تیراندازی را که واکنش طبیعی به جنایت های اسرائیل است, تبریک می گوییم. این عملیات دلاورانه تاکیدی بر درستی راه مقاومت است.

کمیته های مقاومت فلسطین نیز با صدور بیانیه ای این عملیات را تبریک گفته و آن را پاسخ به جنایات اشغالگران صهیونیست عنوان کردند.

منبع: تقریب

کلیدواژه: فلسطین مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی

حزب الله لبنان اعلام کرد مقر فرماندهی نظامی اشغالگران صهیونیست در شهرک المناره در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین را مورد حمله راکتی و پهپادی قرار داده است.

به گزارش مشرق از رسانه های لبنانی، حزب الله در واکنش به حملات اشغالگران به مناطق غیرنظامی جنوب لبنان، نقاطی را در شمال سرزمین‌های اشغالی مورد حمله موشکی و پهپادی قرار داد.

حزب الله با انتشار بیانیه‌های کوتاهی اعلام کرد: در این حمله ترکیبی، مقر فرماندهی نظامی اشغالگران در گردان ۵۱ تیپ گولانی در شهرک صهیونیست نشین المناره را با راکت های هدایت شونده و پهپادهای انتحاری هدف قرار دادیم.

شامگاه جمعه نیز حزب الله لبنان در یک کمین ترکیبی، کاروان نظامی اسرائیلی در نزدیکی پایگاه رویسات العلم در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله قرار داد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد ۱۰ موشک از لبنان به سمت شهرک‌های شمال اسراییل شلیک شده است.

منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند جولان اشغالی و الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی برای سومین بار مورد حمله موشکی گسترده قرار گرفته است.

این در حالی است که «شیخ نعیم قاسم» قائم‌ مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز تاکید کرد که تحقق آتش‌بس و توقف عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها، تنها با توقف تجاوز این رژیم به غزه میسر خواهد بود.

شیخ نعیم قاسم افزود: توقف حملات ما و آتش‌بسی که شدت حملات و تمرکز روی غزه را بیشتر کند، خدمت به اسرائیل است.

قائم‌مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد: اینکه بخواهند ما را با جنگ تهدید کنند، درستی مقابله با اسرائیل را ثابت می‌کند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

دیگر خبرها

  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله‌ ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • به نتانیاهو وقتی ادعا کرد که حماس را از بین می برد، خندیدیم!
  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی
  • بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند
  • تعرض بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی