Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های مدعی قهرمانی در لیگ برتر فوتبال زنان در هفته ششم رقبای خود را شکست دادند. به گزارش ایسنا، هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان پنجشنبه، ۲۵ آذر ماه برگزار شد و تیم‌های حاضر به رقابت با یکدیگر پرداختند.   تیم خاتون بم مقابل ملوان بندرانزلی به میدان رفت با چهار گل به برتری رسید. شهرداری سیرجان هم میزبان خود کیان نیشابور را با سه گل از پیش رو برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان هم که دیگر مدعیان قهرمانی هستند، مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.   در پایان هفته ششم خاتون بم با ۱۵ امتیاز صدرنشین شد، شهرداری سیرجان با ۱۵ امتیاز و یک بازی کمتر در جایگاه دوم قرار  گرفت و سپاهان هم با ۱۵ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم‌های کرمان سوم شد.   این هفته نیز یک تیم از رویارویی با حریف خود انصراف داد؛ سارگل  بوشهر حاضر نشد مقابل نماینده البرز به میدان برود که دومین انصراف در فصل جاری لیگ محسوب می‌شود. در هفته پنجم هم  تیم  پالایش گاز ایلام از بازی مقابل سیرجان انصراف داد.   نتایج کامل هفته ششم لیگ به شرح زیر است: خاتون بم ۴ _ صفر ملوان بندرانزلی کیان نیشابور صفر _ ۳ شهرداری سیرجان  سپاهان اصفهان ۱ _ صفر همیاری آذربایجان غربی  ملی‌پوشان شهرکرد صفر _ ۶ ذوب‌آهن اصفهان  پالایش گاز ایلام ۱ _ ۱ زارع باتری سنندج  نماینده البرز _ سارگل بوشهر (انصراف بوشهر) انتهای پیام 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال زنان لیگ برتر فوتبال زنان فوتبال زنان لیگ برتر فوتبال زنان ورزش زنان هفته ششم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل از برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش در سطوح استانی و ملی خبر داد و گفت: مهلت شرکت در رویداد دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و شرکت هم‌زمان در هر دو سطح آن امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل،، افسانه جهانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش در سطوح استانی و ملی برگزار می‌شود.

وی افزود: خانواده، رسانه، مدیران، دستگاه‌های اجرایی، نخبگان، سازمان و شرکت‌های خصوصی و سازمان‌های مردم‌نهاد، هفت بخش این رویداد است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به نحوه ارسال آثار، ادامه داد: متقاضیان شرکت در سطح ملی از طریق تارنمای jameyat.ir و متقاضیان شرکت در سطح استانی هم از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۳۰۴۷۲۴۶۲۸ می‌توانند اقدام به ارسال آثار خود کنند.

جهانی با اشاره به شماره ۰۴۵۳۱۲۵۱۵۰۱ به‌عنوان شماره تماس دبیرخانه استانی، تصریح کرد: مهلت شرکت در رویداد دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و شرکت هم‌زمان در هر دو سطح رویداد امکان‌پذیر است.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی و شاخص‌های مورد ارزیابی می‌توانند به کانال ایتای دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل مراجعه کنند.

کد خبر 748792

دیگر خبرها

  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • آغاز جنگ مدعیان لیگ برتر برای این ستاره (عکس)
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!
  • سوسیداد 0-1 رئال: تیم کارلتو برای قهرمانی عجله دارد
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون