Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@21:52:03 GMT

قاتل مسلح در ماهشهر شناسایی و دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۲۷۶۱

قاتل مسلح در ماهشهر شناسایی و دستگیر شد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرشاد کاظمی جمعه در این خصوص گفت:‌ در پی وقوع یک فقره تیراندازی منتهی به قتل در بندر امام خمینی(ره)  این شهرستان ، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: عوامل انتظامی و پلیس آگاهی پس از بررسی های تخصصی از صحنه جرم  ضاربان با هویت های معلوم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی هر ۲ ضارب را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر با بیان اینکه یکی از متهمین دستگیر شده در تحقیقات پلیس به قتل عمد با انگیزه موضوعات مالی اعتراف کرد ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ کاظمی تصریح کرد: از متهمان دستگیر شده یک قبضه سلاح کلاشینکف به کار گیری شده در قتل کشف و ضبط گردید.

برچسب‌ها خوزستان انتظامی اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان انتظامی اهواز خوزستان انتظامی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدم ربایی در شیراز

سرهنگ کاووس حبیبی شامگاه یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در یکی از محله‌های شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان سه خودرو ناشناس (هشت نفر) در یکی از محلات شیراز اقدام به ربایش مردی ۵۶ ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعا از محل متواری می‌شوند.

سرهنگ حبیبی بیان کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

وی اضافه کرد: پیگیری برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند
  • پلیس مانع خودسوزی زن ۵۰ ساله شد
  • دستگیری قاتل کرمانشاهی در شهر قدس تهران
  • قتل در کرمانشاه دستگیری در شهر قدس
  • رباینده دختر خردسال ۱۸ ماهه در خلخال تسلیم پلیس شد
  • قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کلاهبرداری با رسید جعلی
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • آدم ربایی در شیراز