Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ فرشاد کاظمی جمعه در این خصوص گفت:‌ در پی وقوع یک فقره تیراندازی منتهی به قتل در بندر امام خمینی(ره)  این شهرستان ، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: عوامل انتظامی و پلیس آگاهی پس از بررسی های تخصصی از صحنه جرم  ضاربان با هویت های معلوم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی هر ۲ ضارب را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر با بیان اینکه یکی از متهمین دستگیر شده در تحقیقات پلیس به قتل عمد با انگیزه موضوعات مالی اعتراف کرد ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ کاظمی تصریح کرد: از متهمان دستگیر شده یک قبضه سلاح کلاشینکف به کار گیری شده در قتل کشف و ضبط گردید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تیراندازی قتل عمد قتل اخبار حوادث تیراندازی قتل قتل عمد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد بهنوش بختیاری فال قیمت دلار الهه فرشچی الهه فرشچی کشف حجاب حافظ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات شخصی عامل ربایش کودک ۱۸ ماهه در تالش

فرمانده انتظامی استان گیلان از وقوع آدم‌ربایی کودک ۱۸ ماهه و دستگیری آدم‌ربا در شهرستان تالش خبر داد و گفت: متهم در اعترافات خود انگیزه آدم‌ربایی را اختلافات شخصی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، سردار عزیزالله ملکی امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد آدم‌ربایی در شهرستان تالش، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: اکیپ مجربی از کارآگاهان آگاهی شهرستان تالش با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده و با به‌کارگیری روش‌های نوین و علمی پلیسی هویت آدم ربا مشخص شد، خاطرنشان کرد: پلیس در ادامه تحقیقات خود موفق به شناسایی مخفیگاه آدم ربا در یکی از استان‌های همجوار شد.

سردار ملکی با بیان اینکه پس از هماهنگی قضائی، اکیپی از مأموران انتظامی شهرستان تالش به مخفیگاه متهم اعزام شدند، تصریح کرد: متهم ۳۶ ساله پس از رؤیت مأموران قصد فرار و متواری شدن را داشت که با اقدام به موقع و ضربتی در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه متهم در اعترافات خود انگیزه آدم‌ربایی را اختلافات شخصی عنوان کرد و گفت: کودک ۱۸ ماهه در سلامت کامل به آغوش خانواده بازگردانده شد.

کد خبر 751734

دیگر خبرها

  • اختلافات شخصی عامل ربایش کودک ۱۸ ماهه در تالش
  • یکی از اعضای شورای شهر بندر ماهشهر بازداشت شد
  • ‌‌عضور شورای شهر بندر ماهشهر بازداشت شد
  • قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی