Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@17:44:10 GMT

۲۷ کشته بر اثر آتش سوزی بیمارستانی در ژاپن

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۳۱۷۰

۲۷ کشته بر اثر آتش سوزی بیمارستانی در ژاپن

به گزارش روز جمعه ایرنا از "رویترز"، پلیس شهر اوساکا همچنین اعلام کرد که احتمال آتش سوزی عمدی وجود دارد و تحقیقات در این مورد انجام می‌شوند. 
یک مقام در اداره آتشنشانی شهر اوساکا گفت: ۲۷ نفر در حالت ایست قلبی از این بیمارستان خارج شده‌اند. یک نفر دیگر نیز مجروح شده است. 
رسانه ژاپنی "کیودو نیوز" به نقل از مقامات آگاه اعلام کرد که احتمالا یک فرد باعث این آتش سوزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این رسانه افزود: آتش سوزی حدود ساعت ۱۰ صبح (به وقت محلی ژاپن) و آتش نشانان توانستند پس از نیم ساعت به صورت کلی این آتش را مهار کنند. 
تصاویر منتشر شده در رسانه‌ها خروج دود غلیظ از پنجره‌های طبق چهارم یک ساختمان را نشان می‌دهد که این بیمارستان در آن قرار داشته است. 
به گفته مقامات علاوه بر بیمارستان، یک موسسه زبان آموزی، یک آرایشگاه و یک مرکز خرید در این ساختمان هشت طبقه وجود دارد که هنگام وقوع آتش سوزی فعال بوده‌اند. 
به گزارش ایرنا، آتش سوزی عمدی در یک استودیوی انیمیشن در شهر کیوتو ژاپن در سال ۲۰۱۹ منجر به مرگ ۳۰ نفر و مجروح شدن بیش از ۱۲ نفر دیگر شد. 

 


 

برچسب‌ها آتش سوزی ژاپن آسیای شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی ژاپن آسیای شرقی آتش سوزی ژاپن آسیای شرقی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پد فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور آغاز شد

حمید حسینی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: پد فرود بالگرد یکی از مهم‌ترین ملزومات برای ارائه خدمت‌رسانی بهتر و ایمن‌تر اورژانس هوایی به همشهریان است.

او افزود: ساخت این پد فرود بالگرد با اعتباری حدود یک میلیارد ریال و به همت شورا‌های اسلامی شهری و روستایی، شهرداری و مساعدت خیران سلامت شهر "بار" میسر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده ماجرای یک ترور توسط موساد؛ رامین یکتاپرست کیست؟
  • پرونده نیکا شاکرمی؛ ماجرای مرگ نیکا چه بود؟
  • ساخت پد فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور آغاز شد
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • کشته شدن ۴ نظامی صهیونیست در جنوب غزه
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین