Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد صمدانی مسوول قرارگاه جهادی حضرت مهدی(ع) ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: پویش یلدای کریمانه در پنج نقطه حاشیه نشین و محروم ایلام اجرا خواهد شد.

وی افزود: با کمک خیرین و نیکوکاران بسته‌های شب یلدا برای پر کردن سفره نیازمندان تهیه و بین خانوارهای تحت حمایت با اولویت ایتام، زنان بی‌سرپرست و کودکان بد سرپرست توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول قرارگاه جهادی حضرت مهدی(ع) گفت: با وجود مشکلات اقتصادی در کشور بسیاری از مردم با کمک به همنوعان و ترویج فرهنگ نوع دوستی در شب یلدا در تلاش هستند تا گره گشای برخی مشکلات محرومان باشند.

صمدانی ادامه داد: از مهم‌ترین اهداف این پویش حضور در کنار این کودکان است که در این شب کسی به دیدارشان نمی‌رود و نیز جشن‌گرفتن با آن‌ها و نشاندن لبخندی بر لبان این کودکان معصوم شهرمان است.

وی افزود: همچنین تلاش می‌شود تا این برنامه و گزارشی که از تنهایی این کودکان در جامعه تهیه می‌شود، به‌صورت فریادی باشد از حقیقت که در گوش‌های خواب‌آلود می‌پیچد تا شاید کسانی به فکر اقدامی برای این کودکان بیفتند و قدمی برای کاستن درد و رنج این بچه‌های معصوم بردارند.

صمدانی ادامه داد: این پویش آغازی است برای حضور بیش‌تر اعضای این مجموعه جهادی و خیریه جهت دوستی بین آن‌ها و کودکان محله‌های محروم است تا کمی از درد تنهایی آنان نیز کاسته شود و در شب یلدا لبخندی بر دل‌های آنان بنشیند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

منبع: فارس

کلیدواژه: یلدای کریمانه نیازمندان شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سلیمان طاهری صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه که در دفتر فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش جهت کمک به نیازمندان این شهر و همچنین کارکنان وظیفه بی‌بضاعت مشارکت بیشتری خواهند داشت.

وی از تعامل ۲ جانبه و مشارکت ارتش با کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد و افزود: این تعامل به ویژه در حوزه مهندسی و اجرای طرح مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق مرزی و محروم این استان خواهد بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: بر اساس این تعامل ۲ جانبه، کارکنان وظیفه دارای مهارت و بی‌بضاعت جهت دریافت وام از کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی خواهند شد.

به گفته طاهری، مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش در راستای کمک به نیازمندان و کارکنان وظیفه بی‌بضاعت پویا خواهند شد.

کد خبر 6092839

دیگر خبرها

  • زنی که کودکان بازمانده از تحصیل را نجات می‌دهد
  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • کودکان را از آغوش محروم نکنید/ رابطه بغل کردن با سلامت جسم و روان
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • (تصاویر) وضع ناگوار حاشیه‌نشین‌های مرادآباد
  • لزوم پیوند کودکان با طبیعت از بدو تولد