Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علوی در خصوص دیدار فولاد و گل گهر صحبت هایی را انجام داده است

محمد علوی می گوید فولاد پیروزی بزرگی مقابل گل گهر سیرجان به دست آورده است.

به گزارش طرفداری، سیدمحمد علوی درباره پیروزی تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته دهم لیگ برتر به تسنیم گفت:

دو تیم خیلی خوب بازی کردند و تمام سعی خود را به کار بستند تا برنده شوند، ولی خدا را شکر فولاد برنده این بازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌گهر صدرنشین لیگ برتر بود و پیروزی مقابل این تیم در خانه خودش کار بزرگی بود که رقم خورد. ما تیم بزرگی را شکست دادیم و مستحق این برد هم بودیم. بعد از اینکه به گل رسیدیم، از این گل تا پایان بازی محافظت کردیم.

وی درباره جنجال 10 دقیقه‌ای بعد از گرفته شدن پنالتی به نفع فولاد گفت:

جا دارد به تیم داوری تبریک بگویم که با شجاعت تصمیم درستی گرفت. همیشه عملکرد داوران بعد از بازی بررسی می‌شود و الان نیز مشخص شده که داور تصمیم درستی گرفته است. داور وظیفه دارد درست قضاوت کند و در این بازی هم وظیفه‌اش را به درستی انجام داد. درست است که ما روی ضربه پنالتی به گل رسیدیم، ولی اگر این پنالتی هم گرفته نمی‌شد در نتیجه بازی تغییری به وجود نمی‌آمد، چرا که در آن صحنه توپ داشت وارد دروازه حریف می‌شد و جلوی به ثمر رسیدن گل صد درصدی ما گرفته شد. بنابراین این پنالتی نتیجه بازی را مشخص نکرد.

مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اینکه آیا اعتراض تیم میزبان به گرفته شدن پنالتی بود یا کارت قرمز، اضافه کرد:

مگر می‌شود این صحنه کارت قرمز نداشته باشد؟ آنها به گرفته شدن پنالتی اعتراض داشتند که همه کارشناسان هم اعتقاد داشتند پنالتی بود. روی کارت قرمزی که بازیکن گل‌گهر دریافت کرد هم شکی نیست، چون این بازیکن جلوی ورود توپ به دروازه را با دست گرفت.

علوی در پایان خاطرنشان کرد:

داور با تصمیمات بزرگی که گرفت، نشان داد اسم‌ها را نمی‌شناسد و کاری را که درست بوده، انجام داده است. این بازی برای ما دیگر تمام شد و برای جام حذفی آماده می‌شویم تا با شرایط ایده‌آلی در این جام نیز به میدان برویم.

اخبار داغ 

توافق عادل فردوسی پور با شبکه سه! / فوتبال 360! استقلال صدرنشین لیگ برتر، با کارت زرد کمتر! مشاجره فغانی و کی روش پس از پنالتی اشتباهی که فغانی علیه مصر گرفت / فیلم قضاوت اولین داور زن ایتالیایی در جریان بازی یک تیم از سری آ گل زیبای امیل اسمیت رو به وست هم (آرسنال 2-0 وست هم)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، کمیتۀ انضباطی هیئت فوتبال تهران اعلام کرد به‌دنبال حواشی رخ‌داده روز گذشته در جریان بازی تیم‌‎های اتحاد ستارگان و آرمان‌آفرینان در لیگ دو فوتبال تهران و ضرب‌وشتم داور و عوامل برگزاری بازی، ۵ عضو تیم ستارگان محروم شدند. 
درادامه در پی انتشار فیلم مهر و موم بیمارستان محب مهر، پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز شد، در مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و مهر و موم شده است. اما نکته جالب اینجاست که مهر و موم وقتی صورت گرفته که مراجعه کننده‌ها تو بیمارستان بودن و گلایه‌ای همیشگی از ترافیک که هیچ تلاشی هم برای حلش نمیشه خبر‌های ویژهای امشب تهران بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد