Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی فوتبال مصر که با هدایت کارلوس کی روش در پی یک گل به خودی در دقایق پایانی بازی مقابل تونس شکست خورد و از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های عرب کاپ حذف شد.

قضاوت این بازی را علیرضا فغانی بر عهده داشت و بعد از سوت پایان بازی آماج حملات کارلوس کی‌روش قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحنه مشکوک این بازی که مورد اعتراض کی‌روش بود، برگرداندن یک صحنه مشکوک به پنالتی به سود تیم مصر بود که سرمربی پرتغالی عقیده داشت این تصمیم روح و روان بازیکنانش را به هم ریخت.

کی‌روش پس از پایان این بازی در صحبت‌های تلویزیونی با حمله به فغانی گفت:

نمی‌خواهم در مورد این داور نظری بدهم، چون نمی‌خواهم فوتبالم را اینجا به پایان برسانم! او با تصمیمش در پنالتی که همه فکر می‌کردند اشتباه است تیمم را از نظر روانی نابود کرد.

این سرمربی پرتغالی درواقع بخش عمده شکستش را به تصمیم فغانی در پنالتی‌ای که با VAR پس گرفته شده نسبت داده است و گفت داور خیلی روی ما تاثیر گذاشت، فکر می‌کنم فیفا باید داوری مناسب را انتخاب کند.

در دقیقه ۶۰ این مسابقه بازیکن تونس در یک صحنه مشکوک در محوطه مصر سرنگون شد که فغانی اعلام پنالتی کرد اما VAR به کمک او آمد. داور ایرانی پس از چک کردن صحنه از گرفتن پنالتی برای تونس صرف نظر کرد تا کی‌روش برای چندثانیه هم که شده یک نفس راحت بکشد اما به شدت به این تصمیم فغانی معترض بود.

اما پس از درگیری کارلوس کی روش و علیرضا فغانی ،‌ برخی از هواداران استقلال در فضای مجازی در حمایت از کارلوس کی روش ، اتهاماتی را متوجه علیرضا فغانی کردند . آن ها معتقد بودند که فغانی هوادار باشگاه پرسپولیس است و به دلیل اختلافاتی که در گذشته بین کی روش و برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق پرسپولیس وجود داشت ، با دادن کارت زرد به سرمربی پرتغالی مصر ، به نوعی با او لجبازی کرده است .

البته این اتهامات با پاسخ متقابل پرسپولیسی ها همراه شد و آن ها ضمن رد ادعای هواداران استقلال مبنی بر پرسپولیسی بودن علیرضا فغانی ، با حمله به کارلوس کی روش ، او را مقصر اصلی شکست و حذف تیم ملی مصر از رقابت های عرب کاپ دانستند و حتی برخی از هواداران پرسپولیس اتهاماتی علیه کارلوس کی‌روش مطرح کردند مبنی بر این که او هر جا می رود با تظاهر به تعصب به به آن کشور سعی در گمراه کردن اذهان هواداران تیم متبوعش دارد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کارلوس کی روش علیرضا فغانی استقلال پرسپولیس برانکو استقلال برانکو پرسپولیس علیرضا فغانی کارلوس کی روش کارلوس کی روش علیرضا فغانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!

آلومینیوم اراک موفق به شکست پرسپولیس در جام حذفی شد.

طرفداری | مجتبی حسینی حالا خوشحال‌ترین مرد ایران است.

مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک پس از برتری برابر پرسپولیس گفت:

بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد.

دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

هواداران ما همیشه سعی کردند انرژی بدهند. استقلال و پرسپولیس همیشه در شهرستان‌ها طرفداران خودشان را دارند، اما جو استادیوم خیلی خوب بود. خوشحالم بازی هیجان‌انگیزی شد. خوشحالم مردم از این قضیه لذت بردند و در نهایت ما برنده شدیم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان