Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به پرسشی مبنی بر اقدام معاونت مطبوعاتی بر لزوم ارائه کد کارگاهی رسانه‌ها برای نظام‌مند کردن حمایت ها گفت: اتفاقاً من در جریان این اقدام هستم، یعنی ارائه کد کارگاهی کاری برای حمایت و تقویت رسانه‌های مستقل است. ما با مشکلی در این حوزه روبرو هستیم و آن هم تعدد و کثرت غیرقابل دفاع این رسانه‌ها است که می‌خواهیم ساماندهی کنیم آنهایی که واقعاً با برنامه و دقیق و در عین حال صاحب حق هستند، بتوانند بهتر فعالیت خود را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حتماً با این رسانه‌های مستقل جلسه خواهیم گذاشت تا از دغدغه‌های آنها مطلع شویم.

وزیر ارشاد در پاسخ به سوال دیگری، درباره معوقه‌های پرداخت بیمه تکمیلی سال گذشته بیمه سرمد به اعضای تحت پوشش صندوق اعتباری هنر نیز گفت: این موضوع را از آقای پوراحمدی جویا شدم و ایشان در حال پیگیری این موضوع است و هفته آتی در یک‌نشست مطبوعاتی درباره جزئیات این‌موضوع با اهالی رسانه صحبت می‌کند.

کد خبر 5377320

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد مهدی اسماعیلی فرهنگ و ارشاد اسلامی صندوق اعتباری هنر معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد معرفی کتاب انتشارات سوره مهر هفته پژوهش تازه های نشر انتشارات شهید کاظمی نقد کتاب ترجمه کتاب و کتابخوانی بازسازی انقلابی عرصه فرهنگ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی زیگموند فروید لایحه بودجه علوم انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا

به گزارش قدس آنلاین، دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «ماموت لیکس» آمریکا که از ۲۲ تا ۲۶ می (دوم تا ششم خرداد) در ایالت کالیفرنیای آمریکا برگزار می‌شود و مستند «آستانه زمستان» ساخته سودابه مرتضایی در نخستین نمایش بین‌المللی خود در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود.

همچنین فیلم‌های کوتاه «سراب» ساخته عاطفه صالحی، «ناجان» به کارگردانی محمد مهدی باقری و «بی‌نام» ساخته ایرانمهر سلیمی نیز در این رویداد سینمایی حضور دارند.

دیگر خبرها

  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • وقتی هم‌میهن اجازه ندارد مستقل از رسانه‌های MI۶ و موساد باشد
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود