Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علوی می گوید فولاد پیروزی بزرگی مقابل گل گهر سیرجان به دست آورده است.

به گزارش طرفداری، سیدمحمد علوی درباره پیروزی تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته دهم لیگ برتر به تسنیم گفت:

دو تیم خیلی خوب بازی کردند و تمام سعی خود را به کار بستند تا برنده شوند، ولی خدا را شکر فولاد برنده این بازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌گهر صدرنشین لیگ برتر بود و پیروزی مقابل این تیم در خانه خودش کار بزرگی بود که رقم خورد. ما تیم بزرگی را شکست دادیم و مستحق این برد هم بودیم. بعد از اینکه به گل رسیدیم، از این گل تا پایان بازی محافظت کردیم.

وی درباره جنجال ۱۰ دقیقه‌ای بعد از گرفته شدن پنالتی به نفع فولاد گفت:

جا دارد به تیم داوری تبریک بگویم که با شجاعت تصمیم درستی گرفت. همیشه عملکرد داوران بعد از بازی بررسی می‌شود و الان نیز مشخص شده که داور تصمیم درستی گرفته است. داور وظیفه دارد درست قضاوت کند و در این بازی هم وظیفه‌اش را به درستی انجام داد. درست است که ما روی ضربه پنالتی به گل رسیدیم، ولی اگر این پنالتی هم گرفته نمی‌شد در نتیجه بازی تغییری به وجود نمی‌آمد، چرا که در آن صحنه توپ داشت وارد دروازه حریف می‌شد و جلوی به ثمر رسیدن گل صد درصدی ما گرفته شد. بنابراین این پنالتی نتیجه بازی را مشخص نکرد.

مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اینکه آیا اعتراض تیم میزبان به گرفته شدن پنالتی بود یا کارت قرمز، اضافه کرد:

مگر می‌شود این صحنه کارت قرمز نداشته باشد؟ آنها به گرفته شدن پنالتی اعتراض داشتند که همه کارشناسان هم اعتقاد داشتند پنالتی بود. روی کارت قرمزی که بازیکن گل‌گهر دریافت کرد هم شکی نیست، چون این بازیکن جلوی ورود توپ به دروازه را با دست گرفت.

علوی در پایان خاطرنشان کرد:

داور با تصمیمات بزرگی که گرفت، نشان داد اسم‌ها را نمی‌شناسد و کاری را که درست بوده، انجام داده است. این بازی برای ما دیگر تمام شد و برای جام حذفی آماده می‌شویم تا با شرایط ایده‌آلی در این جام نیز به میدان برویم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۳۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست

نبرد سیتی‌گراند تنها برای منچسترسیتی حائز اهمیت نخواهد بود. 

طرفداری | هفته سی و پنجم لیگ برتر با دیدار حساسی برای کورس قهرمانی و بقا پیگیری خواهد شد.

دو تیم ناتینگهام فارست و منچسترسیتی از ساعت 19:00 فردا نهم اردیبهشت در ورزشگاه سیتی‌گراند به مصاف هم خواهند رفت. هفته گذشته ناتینگهام فارست به دلیل جنجال داوری دیدار با اورتون وارد حاشیه بزرگی شد. آن‌ها پس از بازی با انتشار یک توییت اعلام کردند استوارت اتول، داور VAR، طرفدار لوتون تاون است و به نوعی با نادیده‌گرفتن پنالتی‌های فارست، به نفع تیم محبوبش قضاوت کرده است. در حالی که گری نویل سریعا خواستار استعفای مارک کلاتنبرگ، مشاور داوری ناتینگهام فارست، شده بود، کمیته داوران لیگ برتر به این ماجرا ورود کرد. ورزشگاه سیتی‌گراند تصمیم گرفته است به دلیل مسائل داوری فصل جاری، علیه کمیته داوران لیگ برتر بنرهای اعتراضی ترتیب دهد. با تمامی این حواشی، قضاوت سایمون هوپر و پیتر بنکس دشوارتر از همیشه خواهد بود. گفته می‌شود اوانجلوس ماریناکیس مانع از حضور گری نویل در ورزشگاه به عنوان کارشناس اسکای خواهد شد. آن‌ها علیه نویل شکایت کرده‌اند.  

در حالی که ناتینگهام فارست برای بقا در لیگ برتر به امتیاز احتیاج دارد، منچسترسیتی نیز نمی‌خواهد فرصت قهرمانی را به آرسنال تقدیم کند، اگرچه آن‌ها پس از دربی شمال لندن بازی خودشان را برگزار خواهند کرد. هواسکورد نتیجه بازی را 3-1 به نفع سیتیزن‌ها پیش‌بینی کرده است. انتظار می‌رود دو تیم با ترکیب زیر وارد زمین شوند:

ناتینگهام فارست (1-3-2-4): سلز | ویلیامز، نیاکاته، موریلو، آینا | یتیس، دنیلو | الانگا، گیبس وایت، دومینگز | وود منچسترسیتی (1-4-1-4): ادرسون | واکر، دیاز، استونز، گواردیول | رودری | سیلوا، دی بروین، فودن، گریلیش | آلوارز 

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد