Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@18:56:06 GMT

«رعد پدافند» ارتش قهرمان لیگ دوچرخه سواری شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۳۸۱۶

«رعد پدافند» ارتش قهرمان لیگ دوچرخه سواری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد،مسابقات لیگ دسته نخست دوچرخه سواری کشور که طی روزهای پنجشنبه ۲۵ و جمعه ۲۶ آذرماه به میزبانی محمودآباد و سرخرود برگزار شد.

در این مسابقفات قهرمانان در رشته‌های مختلف مختلف اعلام شدند.

در رشته تایم تریل انفرادی که از هر تیم تنها دو نفر حق شرکت داشتند تعداد ۲۶ ورزشکار از صبح پنجشنبه ۲۵ آذر به رقابت پرداختند که مسافت ۱۵ کیلومتری کمربندی شرقی محمودآباد را طی کرده و در نهایت افراد زیر نفرات برتر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱-مجتبی زینعلی از تیم هیات کیش

۲-علیرضا صفری از تیم رعد پدافند ارتش

۳-امیرحسین محمدی از تیم رعد پدافند ارتش

مسابقات استقامت جاده از هشت صبح جمعه از روبروی شهرداری سرخرود با شرکت ۷۵ رکابزن از ۱۵ تیم حاضر شروع و ورزشکاران با دور مارشال به مسافت پنج کیلومتر داخل شهر سرخرود را طی کرده و سپس از ورودی این شهر به سمت محمودآباد رقابت رسمی را آغاز و در ابتدای شهر محمودآباد وارد کمربندی شرقی شده و پنج دور رفت و برگشت این مسیر را طی کرده و سپس به سمت سرخرود و خط پایان برگشتند که در مجموع حدود ۹۰ کیلومتر را پیمودند و در نهایت در استقامت جاده نفرات زیر حائز رتبه برتر شدند.

۱-محمد درزی رامندی از تیم ناجا

۲- سجاد جعفر نسب از تیم رعد پدافند ارتش

۲- سعید امینی از تیم رعد پدافند ارتش

پس از پایان مسابقه مسؤولان فدارسیون دوچرخه سواری و سازمان لیگ دسته اول به همراه هیات استان و مسؤولان ورزشی و بخشدار و شهردار سرخرود و سایر مقامات محلی و ورزشکاران در محل پارک پردیسان سرخرود جوائز قهرمانان را اهدا نمودند.

به گفته محمود وفایی مسؤول سازمان لیگ دوچرخه سواری پس از جمع بندی امتیازات از مجموع دو مرحله تایم تریل و استقامت جاده تیم رعد پدافند ارتش با ۳۸۱ امتیاز مقام نخست این دوره از مسابقات را کسب کرد و تیم ناجا با ۲۴۴ امتیاز مقام دوم و تیم هیأت کیش با ۲۱۹ امتیاز مقام سوم تیمی را کسب کردند که از سوی شهرداری سرخرود تندیس قو بعنوان زیستگاه مهاجر نماد این شهر به تیم ها و قهرمانان اهدا گردید.

صابر اکبرزاده سرپرست هیأت دوچرخه سواری استان مازندران طی سخنانی از همه مسئولان استانی و شهرستانی که کمک فراوانی جهت تسهیل در برگزاری این مسابقات داشتند تقدیر کرده و خصوصا از پلیس راهور و پلیس راه و عوامل انتظامی که امنیت را به بهترین شکل ممکن برای ورزشکاران تامین کردند سپاس ویژه داشته و سایر افراد از جمله اورژانس و هیات موتورسواری و نیروی انتظامی شهرستان و شهردار و فرماندار و اداره کل ورزش هم شایسته تقدیر و تشکر می باشند تا با همکاری همه بتوانیم تور بین المللی دوچرخه سوار ی مازندران را دوباره احیا کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۸/ج

 

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ دوچرخه سواری تایم تریل استقامت جاده محمود وفایی محمودآباد سرخرود رعد پدافند ارتش فدراسیون دوچرخه سواری تیم رعد پدافند ارتش دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۳۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت شهید علایی گناباد، سامانه‌های پدافندی این سایت را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

امیر سرتیپ علیرضا الهامی در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت پدافندی گفت: امروز پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، توان رزم خود را افزایش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این پیام را به مردم شریف کشور عزیزمان می‌دهیم که فرزندان جان بر کفشان در نیروی پدافند هوایی ارتش با تمام توان از مرز‌های هوایی کشور حراست و پاسداری می‌کنند.

جانشین نیروی پدافند هوایی افزود: با توجه به تلاش شبانه روزی نیرو‌های مسلح به ویژه پدافند هوایی سرافراز امنیت خوبی در تمامی مرز‌های هوایی کشور برقرار است.

امیر سرتیپ الهامی در پایان از اقدامات قابل توجه و جهادیِ این سایت پدافندی در حوزه طرح‌های عمرانی، رفاهی و خدماتی قدردانی کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود