Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدحسن رستمیان ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلای امام این شهر ضمن بیان اینکه بخش بزرگی از جامعه مدیون زحمات کاردرمانی است، ابراز داشت: با توجه به کرونا پزشکان و پرستاران با مشکلات بسیاری دست‌وپنجه نرم می‌کنند که از وزارت بهداشت انتظار می‌رود به آن‌ها رسیدگی و اولویت را به حل مشکلات این بخش اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه در بسیاری از مناطق کشور کمبود پزشک وجود دارد، افزود: توزیع عادلانه در حوزه بهداشت و درمان و وجود پزشک و پرستار در مناطق دوردست و اختصاص شرایط ویژه برای خدمت آن‌ها از موضوعاتی که می‌بایست نسبت به حل آن‌ها اقدام شود.

امام‌جمعه دامغان بابیان اینکه یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب نیز حل کمبود پزشک در مناطق محروم و حل مشکلات بهداشت و درمان جامعه است، ابراز داشت: ایشان در دیدار با جمعی از پرستاران به‌درستی عنوان کردند که علیرغم شیرینی و تلخی کار کادر درمان باید عدالت در همه مناطق رعایت و شاهد رفع مشکلات بهداشتی و درمانی باشیم.

رستمیان بابیان اینکه رفع مشکلات حوزه سلامت باید در اولویت وزارت بهداشت قرار گیرد، تصریح کرد: با توجه به اینکه پیشگیری مقدم بر درمان است لذا باید موضوعاتی نظیر سلامت و تغذیه موردتوجه باشد تا هزینه‌های گزاف درمانی افراد و جامعه کاهش یابد.

وی افزود: امروز بهداشت مورد تأکید است با رعایت بسیاری از موارد می‌توان جامعه سالم‌تری داشت لذا انتظار می‌رود برنامه ریزان به این موضوع ورود کرده و دستورالعمل‌های ویژه‌تری را اعمال کنند.

کد خبر 5377644

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه بهداشت و درمان خطبه های نماز جمعه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان دامغان بوشهر ویروس کرونا گرگان آمار کرونا کرمانشاه لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا عکس استانها شب یلدا شهرداری قم قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان

  ایوب کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت: پس از بارندگی‌های اخیر یکی از برنامه‌های کاهش ابتلا و همچنین کنترل پشه آنوفل و آئدس (ناقلین بیماری‌های مالاریا و تب دانگ) انجام عملیات سم پاشی منازل در مناطق دارای تبادل جمعیتی بالا با سایر مناطق آلوده و بالا بودن تعداد زیستگاه لاروی پشه است.

وی افزود: در شهرستان سیب و سوران عملیات سم پاشی توسط ۳ تیم در مناطق پرخطر تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برنامه ریزی و اجرا شده است.

  کرد گفت: همچنین در کنار این عملیات زیستگاه لاروی هر روستا بررسی و در صورت مشاهده لارو عملیات لاروکشی انجام می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • «هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است»
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد