Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم، در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز افزود: ایران در شرایطی بار دیگر به پشت میز مذاکره بازگشته که در دور اول آن ۲ سند از طرف وزارت امور خارجه کشورمان برای قرار گرفتن به عنوان پایه توافق‌های آینده در اختیار دیگر کشورها قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کشورهای اروپا از این ۲ طرح استقبال نکرده و مدعی شدند که ایران به دنبال زیاده‌خواهی و درخواست‌ها غیرواقعی است، اظهار داشت: آمریکا نمی‌تواند بپذیرد که باید تبعات سیاست‌های متحدانش در نوع رفتارشان را بر عهده گیرد و هماهنگی لازم با آنها را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب نماز جمعه تبریز گفت: آمریکا اعلام‌ کرده که شاید نتواند شرایط سیاسی صهیونیست‌ها در بازگشت به برجام را هماهنگ کند و در جلسات و مذاکراتی که بین ۲ طرف برگزار می‌شود، همواره رژیم صهیونیستی با ایجاد خرابکاری در سایت‌های هسته‌ای ایران و مقصر قلمداد کردن ایران در عدم موفقیت مذاکرات احیای برجام به دنبال مقصر شناساندن ایران به افکار عمومی است.

حجت الاسلام آل هاشم، ادامه داد: مردم ایران برای عزت ایران و حراست و حفاظت از خاک پاک این کشور منتظرند تا دستگاه دیپلماسی این مذاکرات را با عزت و قدرت ادامه دهد.

وی در بخشی از خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به مخمصه آمریکا در عراق و حیله‌گری‌اش برای ماندن در این کشور ، یادآوری کرد: خروج تروریست‌های آمریکایی در عراق مطالبه عمومی مردم این کشور است.

امام جمعه تبریز گفت: پس از اقدام جنایتکارانه ارتش آمریکا در ترور شبانه و بزدلانه سرداران مقاومت به خصوص سردار سلیمانی، خروج نیروهای آمریکایی تبدیل به مصوبه قانونی عراق شد و نیروهای تروریستی آمریکا چاره‌ای جز خروج از این کشور ندارند و باید تا قبل از ۱۱ دی ماه ۲۰۲۰ از آن خارج شوند.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه دیپلمات‌های آمریکا برای خروج ارتش خود شروطی گذاشته اند، ادامه داد: عدم خروج کامل نیروهای آمریکایی مسئله‌ای است که با مخالفت‌های گروه‌های مقاومت مواجه شده است زیرا آن را مغایر مصوبه پارلمان عراق می‌دانند از این‌رو در صورتی که این خواسته محقق نشود، گزینه‌ای جز مقاومت نظامی تا اخراج نیروها نخواهند داشت.

وی با تاکید بر خروج بی قید و شرط آمریکا از عراق، یادآوری کرد: آمریکا بر اساس توافق با «کاظمی» تعدادی از نیروها را خارج کرده و بقیه نیروها را می‌خواهد با تغییر ماموریت از ماموریت جنگی به ماموریت آموزشی در عراق نگه دارد.

امام جمعه تبریز با اشاره به روز وحدت بین حوزه و دانشگاه و فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه آیت‌الله مفتح فردی کم تظاهر ولی پرظهور بود، گفت: وحدت یک وحدت مبنایی و همزیستی مسالت‌آمیز و راهبردی برای جلوگیری از نفوذ دشمن است. 

حجت الاسلام آل هاشم، افزود: وحدت بین حوزه و دانشگاه می‌تواند دستاوردهای زیادی داشته باشد که از جمله آنها تقویت جنبش نرم‌افزاری و تولید عام بومی، تحقق تمدن اسلامی، ارائه الگوی سبک زندگی اسلامی ایرانی، دستیابی به علوم اسلامی و اسلامی شدن دانشگاه و وحدت نخبگان است.

وی با اشاره به بودجه ارائه شده کل کشور اظهار داشت: اولین بودجه کشور که محصول تدابیر دولت سیزدهم است در ۲۸۳ صفحه با منابع و مصارف همچنین سه هزار و ۶۲۱ میلیارد تومان بسته شده است.

حجت الاسلام آل هاشم، با بیان اینکه در محتوا و ارایه بودجه تغییراتی دیده می شود، افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با کار کارشناسی سنگین به شکل منطقی این بودجه را چکش‌کاری کنند تا با توجه به وضعیت اقتصادی کشور بودجه سال آینده در مجلس بسته شود.

برچسب‌ها برجام آذربایجان شرقی تبریز امام جمعه تبریز توافق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام آذربایجان شرقی تبریز برجام آذربایجان شرقی تبریز امام جمعه تبریز توافق حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۴۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است

ایسنا/گلستان امام جمعه موقت گرگان با اشاره به جنایات آمریکا در کشورهای دنیا به ویژه ویتنام گفت: آمریکا در حمله به این کشور حتی به کشاورزی و غذای مردم هم رحم نکرد.

حجت الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های این هفته نمازجمعه گرگان اظهار کرد: شیطان همواره در کمین انسان است و انسان را به معاصی گوناگون امر می‌کند و اگر انسان با علم به اینکه دعوت‌های شیطان سرانجامی جز جهنم ندارد از او پیروی کند شیطان به تدریج در او نفوذ کرده تا جایی که او به یکی از عوامل شیطان بدل می‌شود.

وی همگان را به تقوای الهی دعوت کرد و افزود: رستگاری انسان تنها در سایه پیروی از دستورات الهی محقق خواهد شد.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به سالروز حمله آمریکا به ویتنام تصریح کرد: آمریکا به معنای واقعی کلمه شیطان بزرگ است و زمانی که به این کشور حمله ور شد حتی به کشاورزی آن رحم نکرد و با ریختن سم در مزارع و مواد غذایی این کشور، سلامت مردم را به خطر انداخت.

حجت الاسلام برقرار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز عملیات بیت المقدس گفت: آسایش و آرامش امروز کشور را مرهون رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر یادآور شد: روز جهانی کارگر یادمان انسجام کارگران آمریکا و روزی است که کارگران این کشور تحصن سراسری بر علیه ۱۴ ساعت کار داشتند.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به روز ۱۲ اردیبهشت، روز شهادت استاد مطهری و روز معلم گفت: استاد مطهری شخصیتی بزرگ و کم نظیر بود که باید اسوه معلمان باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • آمریکا عامل همه جنگ‌ها در دنیا است
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله