Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@01:31:31 GMT

درگیری مسلحانه پلیس با اشرار در خرم آباد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۴۰۸۵

درگیری مسلحانه پلیس با اشرار در خرم آباد

به گزارش تابناک، فارس نوشت: سردار یحیی الهی امروز در خرم‌آباد، با اشاره به شهادت یک نیروی پلیس این شهرستان در درگیری با اراذل و اوباش، اظهار کرد: شب گذشته موردی از درگیری اشرار مسلح در بوستان پنجم واقع در منطقه دره‌گرم خرم آباد به سرگرد «رحمان دهقان‌پور» از مامورین کلانتری ۱۷ خرم‌آباد اطلاع‌رسانی می‌شود، سرگرد بلافاصله وارد میدان شده و درگیر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در تیراندازی متقابل، ۲ گلوله به سرگرد «رحمان دهقان‌پور» اصابت می‌کند که سریع به بیمارستان عشایر منتقل می‌شود، اما امروز صبح به دلیل شدت جراحات به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی لرستان از زخمی شدن یک نفر از اشرار طی حادثه تیراندازی دیشب خبر و ادامه داد: این فرد هم اکنون در بیمارستان و تحت حفاظت نیروهای پلیس قرار دارد، ضمن اینکه یک نفر دیگر از اشرار نیز دستگیر شده است.

الهی بیان داشت: ۲ قبضه اسلحه شامل یک قبضه اسلحه جنگی و یک قبضه اسلحه ساچمه زنی کشف شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا گوهر عشقی ایام فاطمیه سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان اسلحه جنگی آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا گوهر عشقی ایام فاطمیه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۴۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان نقده از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش که با انجام اقدامات مجرمانه، امنیت و آسایش شهروندان را سلب کرده بودند، خبر داد.

حسام صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش فعال در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این افراد با انجام اقدامات مجرمانه، امنیت و آسایش شهروندان را سلب کرده بودند.

وی با اشاره به اقدامات این افراد افزود: شب گذشته در پی وصول خبر نزاع و درگیری و ایجاد رعب و وحشت در سطح شهرستان، بلافاصله، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نقده ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط پلیس تمامی عوامل دخیل در این نزاع شناسایی شدند.

وی عنوان کرد: با هماهنگی قضائی به عمل آمده، در کمترین زمان ممکن یک نفر از این اراذل و اوباش در شهرستان وقوع جرم و ۴ نفر دیگر در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر و به همراه آلات مورد استفاده در نزاع و درگیری، جهت سیر مراحل پرونده، تحویل مقام قضائی شدند.

کد خبر 748862

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • فیلم لحظه حمله و درگیری خونین گردشگر ترکیه‌ای با یک اسرائیلی
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه