Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنجامین پاوار معتقد است ابتدای دوران شیوع کرونا و قرنطینه، برای او بسیار سخت بود و در نتیجه این موضوع در عملکرد او در زمین منعکس شد.

بنجامین پاوار، دفاع راست فرانسوی بایرن مونیخ در مصاحبه با اکیپ فرانسه در مورد دوران حضورش در بایرن مونیخ و اهدافش، توپ طلا و سایر مسائل صحبت کرد. به گزارش طرفداری، بنجامین پاوار در مورد رسیدن به رکورد صد بازی با پیراهن بایرن مونیخ گفت:

از بچگی، رویای بازی در چنین سطحی را داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به شدت مفتخرم که برای یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان بازی می کنم و می توانم صدمین بازی ام را برای بایرن مونیخ انجام دهم. ساینول و لیزارازو به ترتیب 277 و 273 بازی با پیراهن بایرن مونیخ انجام داده اند، هدفت عبور از رکورد آن هاست؟ نه، من در زمان حال زندگی می کنم. خواهیم دید. در پایان فصل، من باز هم دو سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارم. می توانی تصور کنی که 10 سال در بایرن بمانی؟ به آینده فکر نمی کنم. من فقط می خواهم تاریخ سازی کنم و نام خودم را در تاریخ این باشگاه ثبت کنم.

وقتی به بایرن مونیخ پیوستم، فوراً این جو، تاریخ، ذهنیت و تمایل باشگاه برای پیروزی و قهرمانی را حس کردم. اگر 2-0 یا 3-0 از حریف خود پیش باشید، باز هم باید به حمله ادامه دهید. مهم نیست چه کسی سرمربی است، ما باید حمله کنیم. هرگز به اندازه کافی گل نمی زنیم یا قهرمان نمی شویم. وقتی می بینی کیمیش یا مولر از دقیقه اول تا آخر بازی می دوند، تو هم با آن ها همراه می شوی. آن ها قهرمان، رهبر، پسران خوب باشگاه هستند و فقط می توان آن ها را دنبال کرد. آن ها هرگز راضی و قانع نمی شوند.

لواندوفسکی و توپ طلا؟ افرادی هستند که رای می دهند، باید به آرای آن ها احترام بگذاریم اما در طول دو سال اخیر، لواندوفسکی لایق کسب حداقل یک توپ طلا بوده است. او در بالاترین سطح بازی و عناوینی کسب می کند. از این اتفاق ناامید شدیم.

شکست 5-0 مقابل مونشن گلادباخ؟ نیازی نیست در مورد آن صحبت کنیم. ما مطلعیم که در آن بازی به اندازه کافی خوب نبودیم. گاهی به چنین سیلی ای نیاز دارید تا همه چیز را به نظم و ترتیب خود بازگردانید. اینجاست که فوراً به این فکر می کنید که بعدش چی؟ هم تیمی هایت تو را چگونه می بینند؟ باید از آن ها بپرسید (می خندد) اما فکر می کنم به من احترام می گذارند. بازیکنان احمق نیستند، آن ها می بینند من هر روز چه کارهایی انجام می دهم. بازیکنان باتجربه تری نسبت به من در تیم حضور دارند اما به طور مثال من سعی می کنم رهبری کنم. اگر با بازیکنانی مانند مولر یا لواندوفسکی اختلاف نظر داشته باشم، به آن ها می گویم. این بخشی از بازی در بالاترین سطح است و آن ها را آزار نمی دهد. این برای منفعت تیم است.

 تا الان از دوران حضورت در بایرن مونیخ راضی هستی؟ بله. در اولین فصلم همه چیز بردیم. هرگز نمی توانستم رویای فصل اول بهتری را داشته باشم.سپس شیوع کرونا دوران سختی را رقم زدم. تنها بودن در یک کشور جدید، برای من آسان نبود. افتت پس از فصل اولت؟ در زندگی شخصی ام شرایط خوبی نداشتم و این در زمین منعکس شد. آن دوران باعث رشد من به عنوان یک انسان شد. امروز تمام آن مشکلات برای من تمام شده است. من به مرور بهتر و بهتر می شوم. افراد زیادی نمی دانند که چه چیزی بر من گذشت. کسب درآمد بسیار، به معنای این نیست که شما خوشحالید. خانواده و دوستان نیز مهم هستند. من شکایتی ندارم اما بله، دوران آسانی در زندگی من نبود. احساس نمی کردم که در حال افت هستم. همیشه از ویژگی هایم اطمینان داشتم اما برخی چیزها آسان نبودند، مانند قرنطینه ای که پشت سر گذاشتیم.

فکر می کنی جایگاهت در ترکیب اصلی بایرن تضمین شده است؟ نه، چنین چیزی در بایرن نداریم. اگر آن ها از عملکرد من راضی نباشند، می توانند بازیکن دیگری را جانشین من کنند. آن ها می توانند دوباره کیمیش را به آن پست بازگردانند یا بازیکن دیگری بخرند. چه چیزی با ناگلزمان تغییر کرده است؟ وقتی مالکیت توپ را داریم، با سه بازیکن دفاع می کنیم. واقعاً این را دوست دارم چون دفاع وسط، پست مورد علاقه من است. شما می توانید حس کنید که اکنون من در زمین راحت تر هستم. مسئولیت بیشتری دارم و این را دوست دارم چون هرگز نمی خواهم مخفی شوم. پست دفاع وسط پست مورد علاقه من است. آن جا از همه جا راحت ترم اما در نهایت سرمربی تصمیم می گیرد. او مرا در پستی قرار می دهد که فکر می کند در آن بهتر هستم. من همیشه بهترین عملکردم را به نمایش و تمام توانم را برای تیم می گذارم.

انتقاد ناگلزمان از تو پس از دریافت کارت قرمز مقابل گروتر فورث؟ او رئیس است. من به سخنان او احترام می گذارم. این بخشی از فوتبال است و من خوب نبودم. فکر می کنم حرف های او به من کمک کرد و باعث پیشرفتم شد. انتقادات؟ به منظور پیشرفت، من به سخنان افراد اطرافم و مربی هایم گوش می دهم اما توجهی به حرف های خبرنگاران ندارم. این تغییری نکرده است.

رقابت با کومان سر پست وینگ بک راست در تیم ملی؟ نه، با کینگزلی رقابتی نداریم. ما دو بازیکن کاملاً متفاوت هستیم. سرمربی تصمیم می گیرد. من برای کینگزلی خوشحالم چون عملکرد بسیار خوبی دارد و انسان خوبی است. متوقف کردن دمبله در بازی مقابل بارسلونا، به وجهه عمومی تو کمک کرد؟ این طور به آن فکر نمی کنم. من بازی بسیار خوبی انجام دادم و این خوب است اما نیازی نیست این طور بگویم که بله من مقابل عثمان دمبله عالی بازی کردم.

تو بازیکن کامل تری نسبت به آرنولد و حکیمی هستی؟ این جمله اشتباه تعبیر شد. من بازیکن دفاعی تری نسبت به آن ها هستم، در نتیجه مشخصاً من بیشتر دفاع می کنم و آن ها آمار هجومی بهتری دارند. منظور من این نبود، آن ها فولبک های فوق العاده ای هستند و من بازی آن ها را تماشا می کنم. من از بهترین ها الهام می گیرم. 

 

اخبار داغ 

توافق عادل فردوسی پور با شبکه سه! / فوتبال 360! گل تماشایی علی قلی زاده مقابل خنک در لیگ بلژیک (خنک - شارلروا) مرتضی فنونی زاده: یک فینال بین سپاهان و استقلال برگزار کنید و جام بدهید، خلاص! مجازات حذف کردن قطر از جام عرب؛ باشگاه القطر قرارداد مهاجم الجزایری خود را فسخ کرد تاریخ سازی لیورپول؛ اولین تیم با ۲۰۰۰ پیروزی در سطح اول فوتبال انگلیس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بنجامین پاوار بایرن مونیخ توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۴۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!

به گزارش "ورزش سه"، برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آن‌ها را به مرحله بعدی سوق داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف بایرن مونیخ بروند که با حذف آرسنال به این دور صعود کرده‌اند. این بازی فرصت رویارویی آنتونیو رودیگر آلمانی با تیمی از کشورش را ایجاد می‌کند.

رودیگر درمورد رویارویی با بایرن به اسکای آلمان گفت:"فکر می‌کنم انتخاب گزینه مشخص برای قهرمانی در این رقابت‌ها دشوار خواهد بود. بایرن تیم بسیار بزرگی است و به نظرم دو تیم شانس یکسانی دارند.

بازیکنان بایرن مونیخ؟
هری کین در این تیم حضور دارد اما او تنها نیست. آن‌ها جمال موسیالا و لروی سانه را دارند که امیدوارم برای این بازی در شرایط خوبی باشند. اولین باری که در لیگ قهرمانان اروپا به مونیخ رفتم، اتفاق خوبی رقم نخورد، بنابراین با اشتیاق منتظر این بازی هستم.

پیش بینی از بازی؟
هر دو تیم در حال حاضر در فرم خوبی هستند و بازی جذابی خواهد بود. قطعا بازی بزرگی خواهد بود. امیدوارم تمام بازیکنان بایرن آماده باشند چون می‌خواهیم مقابل بهترین‌ها بازی کنیم.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • کمک بایرن به کین
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!