Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات وزنه برداری شیراز شامگاه جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، گفت: یوسفی که با رکورد ورودی ۲۲۰ کیلوگرم به روی تخته رفته بود در حرکت یک ضرب موفق به مهار وزنه  ۹۳ کیلوگرمی شد و در حرکت ۲ ضرب هم وزنه ۱۲۶ کیلوگرمی را بالای سر بُرد و در مجموع با  ۲۱۹ کیلوگرم ۲ رکورد ملی را از آن خود کرد.

محمد شجاعی افزود:یوسفی درحرکت یک ضرب ۶ کیلوگرم، در ۲ ضرب هم پنج کیلوگرم و در مجموع ۱۱ کیلوگرم رکود ملی دسته فوق سنگین  را بهبود بخشید و در رده یازدهم این دسته در جهان ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فاطمه یوسفی در نخستین حضور خود در مسابقات قهرمانی ۲۰۲۱ آسیا به مقام هفتم دست یافته بود.تیم ملی وزنه برداری مردان ایران در پایان این پیکارها با ۵۴۸ امتیاز نایب قهرمان جهان شد.

همچنین روسیه ابا ۵۸۱ امتیاز قهرمان شد و تیم ازبکستان هم با ۵۲۵ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.تیم بانوان ایران هم  با ۱۵۱ امتیاز در رده بیست وسوم  قرار گرفت.رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان مردان و زنان جهان جمعه ۲۶ آذر در شهر تاشکند پایتخت ازبکستان پایان یافت.

در این مسابقات۴۳۲ وزنه بردار شامل ۲۴۵ مرد از ۶۵ کشور و ۱۸۷وزنه بردار زن از ۵۶ کشور شرکت داشتند.

برچسب‌ها ازبکستان روسیه تیم ملی وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ازبکستان روسیه تیم ملی وزنه برداری ازبکستان روسیه تیم ملی وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری فارس وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS

لیونل مسی دو رکورد گلزنی در لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) به نام خود ثبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اینتر میامی بامداد امروز در بازی خارج از خانه فصل عادی MLS در خانه نیوانگلند با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید. لیونل مسی، مهاجم 36 ساله آرژانتینی در این بازی 2 گل زد و 2 پاس گل داد.

این نتیجه به لیونل مسی اجازه داد تا دو رکورد جدید MLS را به طور همزمان ثبت کند. در 7 بازی فصل عادی، او 16 امتیاز با 9 گل و 7 پاس گل به دست آورده است.  پیش از این هیچ بازیکنی در تاریخ لیگ در 7 بازی ابتدایی خود 16 امتیاز با استفاده از سیستم گل و پاس گل کسب نکرده بود.

لیونل مسی همچنین با 5 بازی متوالی که در آن دو یا چند گل یا پاس گل داده است به نخستین بازیکن تاریخ MLS در این شاخص تبدیل شد.

در حال حاضر اینتر میامی با 21 امتیاز در صدر جدول رده بندی MLS قرار دارد و در بازی بعدی خود با نیویورک ردبولز دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید