Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@07:00:03 GMT

گل گهر سیرجان 1400 درست مثل پرسپولیس 36 سال قبل

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۵۳۳۰

اگر استیناف هم حکم کمیته انضباطی را تایید کند، گل گهر سیرجان به راحتی 3 نتیجه خوب و 7 امتیاز خودش را با رای کمیته انضباطی از دست رفته خواهد دید...

کمیته انضباطی نتیجه سه بازی گل گهر را سه بر صفر اعلام کرد تا برای فوتبالدوستان قدیمی داستان پرسپولیس 36 سال قبل تداعی شود.

به گزارش طرفداری، در تاریخ فوتبال ایران یک بار این اتفاق تلخ برای تیم پرسپولیس واقع شد و سرنوشت فوتبال باشگاه های تهران را تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خاطره مربوط به سال 1364 است، مسابقات فوتبال باشگاه های تهران در آن سال در 2 گروه برگزار می شد و پرسپولیس که در گروه خود مقام اول را داشت به علت 3 باخت انضباطی از رده اول جدول به رده سوم رفت و دیگر نتوانست به دور دوم مسابقات صعود کند.

در آن سال تیم فوتبال پرسپولیس بهره مند از بازیکنی به اسم رضا عابدیان بود که در این زمان مشمول خدمت سربازی بود و طبق قوانین آن دوران حق نداشت در مسابقات به میدان برود اما این بازیکن در 3 بازی پرسپولیس به عنوان مرد جانشین به میدان آمد و این حضور او در میادین بهانه ای بود برای 3-0 شدن نتایج به نفع حریفان تیم پرسپولیس...

پرسپولیس که در این 3 بازی برابر پتروشیمی، آرارات و راه آهن بازی کرده بود، 3 باخت 3-0 متحمل شد و به جای این تیم، هما به عنوان تیم اول و پتروشیمی به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی مسابقات شدند. اگر این آرا نبود، پرسپولیس به عنوان تیم اول گروه به مرحله نهایی می رفت. پرسپولیس با حکم کمیته انضباطی و سه باخت آیین نامه ای از صعود جا ماند.

قرار بود پرسپولیس و استقلال از یک سو و هما و شاهین از سوی دیگر در نیمه نهایی به مصاف هم بروند اما با تغییر جدول، شاهین برابر پتروشیمی و هما برابر استقلال قرار گرفتند.

در نیمه نهایی شاهین برابر پتروشیمی و استقلال با تک گل جعفر مختاری فر در وقت اضافه برابر تیم هما برنده شده و به فینال رفتند و در فینال این تیم فوتبال استقلال بود که در ضربات پنالتی با پیروزی برابر شاهین قهرمان مسابقات فوتبال باشگاه های تهران شد. همان دیدار معروفی که ناصر حجازی دو پنالتی شاهینی ها را مهار کرد و استقلال را به قهرمانی رساند.

 

اخبار داغ 

توافق عادل فردوسی پور با شبکه سه! / فوتبال 360! گل تماشایی علی قلی زاده مقابل خنک در لیگ بلژیک (خنک - شارلروا) مرتضی فنونی زاده: یک فینال بین سپاهان و استقلال برگزار کنید و جام بدهید، خلاص! مجازات حذف کردن قطر از جام عرب؛ باشگاه القطر قرارداد مهاجم الجزایری خود را فسخ کرد تاریخ سازی لیورپول؛ اولین تیم با ۲۰۰۰ پیروزی در سطح اول فوتبال انگلیس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

شاگردان اوزونیدیس با پیروزی مقابل فجر سپاسی شیراز جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را کسب کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز از ساعت 18:00 امروز (جمعه) در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور میزبان گل‌گهر سیرجان بود که در پایان مسابقه با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

برای گل‌گهر سیرجان در این بازی خارج از خانه سعید سحرخیزان در دقیقه 14، روبرتو تورس در دقیقه 78 و مسعود زائر کاظمینی در دقیقه 86 گلزنی کردند.

قضاوت این مسابقه بر عهده حسین زمانی بود.

پیش از این تیم مس رفسنجان با شکست پیکان به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور راه پیدا کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند