Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بارسلونا و الچه باید در چارچوب بازی های هفته هجدهم فصل 22-2021 لالیگا به مصاف هم می روند.
به گزارش آریا، افت بارسلونا همچنان ادامه دارد و حال آن ها 4 بازی متوالی را بدون پیروزی پشت سر گذاشته اند که دو بازی در لالیگا بوده است. بارسلونا با یک بازی کمتر از رقبای خود در لالیگا، فاصله 18 امتیازی را با صدر جدول تجربه می کند که به هیچ وجه برای این تیم قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومیت های بازیکنان بارسلونا نیز وضعیت را برای این تیم سخت تر از قبل می کند. آن ها امیدوارند در آخرین بازی سال 2021 در نیوکمپ، پیروز شوند و با انرژی مثبت بیشتری به مصاف آخرین بازی سال مقابل سویا بروند.
الچه همانند فصل گذشته در رده های پایینی جدول لالیگا قرار دارد. الچه در ده بازی اخیر خود در لالیگا فقط دو بار موفق به کسب پیروزی شده که هر دو در خانه بوده است. آن ها پنج شکست را در ده بازی اخیر خود تجربه کرده اند. الچه در مجموع بازی های خارج از خانه خود در این فصل، فقط یک بار پیروز شده است.
مهاجم اروگوئه‌ای شیاطین سرخ به بازی در لالیگا علاقه مند است. ادینسون کاوانی، مهاجم 34 ساله و اروگوئه‌ای باشگاه منچستریونایتد تا پایان فصل جاری با این تیم قرارداد دارد. به نقل از ESPN، بر خلاف شایعات اخیر، سران بارسلونا تاکنون هیچ اقدامی برای جذب ادینسون کاوانی انجام نداده‌اند اما از تمایل این بازیکن به حضور در لالیگا و هزینه های انتقال او مطلع هستند. کاوانی تاکنون درخواست خروج خود را به سران منچستریونایتد ارائه نکرده است اما از بازی در لالیگا و بارسلونا استقبال می کند. در حال حاضر اولویت اصلی سران بارسلونا جذب فران تورس در ژانویه است و هنوز برنامه مشخصی برای جذب یک مهاجم در نقل و انتقالات زمستانی ندارند.
اولویت اول بارسلونا برای نقل و انتقالات ژانویه جذب فران تورس است. اخیرا اخباری مبنی بر برنامه ریزی باشگاه های اینتر و بارسلونا برای معاوضه الکسیس سانچز و لوک دی یونگ در پنجره زمستانی منتشر شده بود، اما به نظر می رسد این موضوع صحت نداشته باشد. به نقل از فابریتزیو رومانو، اینتر و بارسا هیچ مذاکره ای برای معاوضه این دو مهاجم شیلیایی و هلندی نداشته اند و قصدی برای انجام چنین معامله ای ندارند. اولویت اصلی بارسلونا برای تقویت خط حمله فران تورس است و برای خرید او از منچستر سیتی برنامه ریزی می کنند. طبق گزارشات دیگر، خروج دی یونگ از بارسلونا در پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو قطعی است. اما اینتر فعلا تمایلی به خروج الکسیس سانچز از باشگاه ندارد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا در کنفرانس در مورد این دیدار، نقل و انتقالات و شرایط بارسلونا صحبت کرد. به نقل از موندو دپورتیوو، ژاوی در کنفرانس خبری گفت: ما سعی می کنیم در سبک بازی تمایز ایجاد کنیم که این برای ما بیش از حد تصورمان هزینه دارد. بازی فردا یک بازی مهم است. تیم در حال پیشرفت است. در آخرین بازی سال در نیوکمپ به حمایت و عشق هوادارانمان نیاز داریم. ما بیش از حد تصورمان به زمان نیاز داریم. من خوش بینم و بازیکنانم با انگیزه و مشتاق برای برداشتن قدمی رو جلو هستند. 
به بازیکنانم ایمان دارم. ما به کسب نتیجه نیاز داریم و احساسات خوبی در تیم وجود دارد. مقابل الچه، این یک قدم رو به جلو برای پیروزی است. در این بازی پیروز می شویم و سه امتیاز را کسب می کنیم. هدف اصلی ما قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر و نادیده نگرفتن شانس کسب عناوین است. ما چیزی را رد نمی کنیم. دمبله و آلبا هر دو خوب هستند و نیازی به نگرانی نیست.
تیم نیاز به کسب پیروزی دارد. ما خوب کار می کنیم و نگرش و تعهد خوبی داریم. ما می خواهیم پیروز شویم. برای تغییر پویایی مان به پیروزی نیاز داریم. کسب نتیجه برای ما ضروری است و به هر شش امتیاز بازی های باقی مانده در این سال نیاز داریم. ما کارها را خوب انجام می دهیم اما این برای رقابت کردن کافی نیست. باید هر طور شده پیروز شویم. چیزی که الان مرا نگران می کند، بازی های مان و زمان حال است. ما همان کسی هستیم که هستیم. مصدومان تیم باز خواهند گشت. من هنوز همان ذهنیت را دارم. تغییر را در تیم می بینم و باید این تغییر را به نتایجمان انتقال دهیم. همه چیز خوب پیش می رود، طرح ما خوب است، چاره ای جز ادامه کار و تلاشمان نداریم. بعداً به نقل و انتقالات فکر خواهیم کرد.
ارلینگ هالند؟ در حال حاضر ما شرایط اقتصادی سختی داریم و باید به این فکر کنیم که چنین چیزی آسان نخواهد بود. ما محدودیت دستمزد هم داریم. ما در مورد احتمالات جذب یک بازیکن مشخص صحبت نکرده ایم. تباس؟ او خوشحال می شود اگر بازیکنانی مانند هالند به لالیگا بیایند، این به سود لیگ و همه ما است. خروجی ها؟ تمام احتمالات را در نظر می گیریم. اگر بازیکنی جذب کنیم، پس بازیکنانی هم باید جدا شوند. باید دستمزدها را اصلاح کنیم اما به آن فکر نمی کنیم. باید به بازی مقابل الچه و سویا و کسب امتیاز فکر کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارسلونا کاوانی ژاوی هالند نقل و انتقالات نیاز داریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم

سرمربی بارسلونا تاکید می‌کند که تراشتگن یک رهبر در تیمش است و او و بازیکنانش از دروازه‌بان آلمانی بلوگرانا کاملا حمایت می‌کنند.

طرفداری | بارسلونا در دیداری که حریفش یک نیمه را 10 نفره بازی می‌کرد، بازگشت خوبی به بازی داشت و برابر والنسیا در خانه به پیروزی رسید.

تیم‌های بارسلونا و والنسیا امشب در دیداری از چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگای اسپانیا به مصاف هم رفتند که در پایان بارسلونا با نتیجه 4-2 برابر والنسیای 10 نفره به پیروزی رسید. ژاوی، سرمربی بارسلونا پس از پیروزی تیمش مقابل والنسیا در نشست خبری پس از بازی حاضر شد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

بارسلونا 4-2 والنسیا؛ هت‌تریک لوانگُلفسکی بلای جان خفاش‌های 10 نفره! حفظ تمرکز و دوری از اشتباهات فردی

از عملکرد تیم در دفاع از ضربات ایستگاهی راضی نیستم. این موضوعی است که روی آن کار می‌کردیم و به یک مشکل تکراری تبدیل شده که امتیاز بازی را به حریفان واگذار می‌کند. باید در لحظات حساس بازی آرامش خودمان را حفظ کنیم و تمرکزمان را از دست ندهیم. اشتباهات فردی مشکلی است که باید حل شود. به نظر من این اشتباهات به خاطر نداشتن تمرکز کافی بازیکنان رخ می‌دهد.

فرمین لوپز

ز عملکرد فرمین لوپز در این بازی راضی و خوشحال هستم. او به خوبی فضاها را در زمین درک می‌کند و موقعیت‌های گلزنی خوبی خلق می‌کند.

تصمیم به ماندن در بارسلونا

تصمیم به ماندن‌ام در بارسلونا ساده است. احساس مسئولیت می‌کردم و معتقد بودم که بهتر است در آن مقطع زمانی از سرمربیگری تیم کناره‌گیری کنم. خوشبختانه در ماه‌های اخیر شاهد اعتماد به نفس و انسجام در تیم بوده‌ام. از سوی باشگاه، رئیس باشگاه، دکو و بازیکنان حمایت کامل را دریافت کرده‌ام که این موضوع نقش اساسی در تصمیم من برای ماندن داشت.

تمرکز بارسلونا روی ضربات ایستگاهی

در تمرینات روی ضربات ایستگاهی، چه در فاز هجومی و چه در فاز دفاعی، تمرکز زیادی داشتیم. خوشبختانه بازیکنان ما از جمله گوندوعان، رافینیا، پدری، یامال و فرنکی در زدن ضربات ایستگاهی مهارت زیادی دارند.

کامبک بارسلونا

در بازی مقابل والنسیا تا قبل از گل تساوی حریف، بازی را تحت کنترل داشتیم اما مجبور شدیم برای جبران نتیجه تلاش کنیم.

اشتباه آرائوخو

آرائوخو در این بازی مرتکب اشتباه شد، اما در مواقع دیگر بارها ناجی تیم بوده است. آرائوخو و برخی دیگر از بازیکنان هنوز خیلی جوان هستند. آنها هنوز در یک فرآیند یادگیری به سر می‌برند. او باید برخی از جزئیات را کنترل کند، اما همانطور که گفتم او بارها ناجی تیم بوده است.

نیاز به پیشرفت در بارسلونا

همه ما باید در فصل آینده پیشرفت کنیم. این کاملا واضح است.

روبرت لواندوفسکی

در مورد آینده لواندوفسکی صحبت نمی‌کنم. این موضوع هیچ ربطی به اینجا ندارد. از عملکرد او راضی هستم. او میل، تعصب و شجاعت زیادی دارد.

حمایت هواداران بارسلونا

30 هزار نفر در شرایط فعلی ما به استادیوم می‌آیند، با این آب و هوا، نام بازیکنان را صدا می‌زنند، وقتی بازی مساوی است، حسابی تشویق‌مان می‌کنند و خب این فوق‌العاده است. ما بازیکنان زیادی در تیم داریم که سابقه کسب عناوین قهرمانی زیادی دارند. آنها از خودشان به خاطر اینکه تا آخر برای قهرمانی تلاش نکردیم، عصبانی هستند.

حمایت از تراشتگن

فضای رختکن تیم بسیار مثبت است. تراشتگن، با وجود اشتباهی که اخیراً مرتکب شد، بازیکنی محبوب و مورد حمایت هم‌تیمی‌هایش است. این موضوع نشان‌دهنده انسجام قوی در تیم است. من تأکید می‌کنم که تراشتگن روی کار تیمی تمرکز دارد و به همین دلیل است که پس از اشتباهش، تیم از او حمایت کرد. این موضوع نشان می‌دهد که تراشتگن یک رهبر است که موفقیت تیم را در اولویت قرار می‌دهد.

آمادگی جسمانی پدری

می‌خواهم به هواداران اطمینان دهم که پدری از نظر جسمانی در شرایط خوبی قرار دارد. تلاش دفاعی او پس از ورود به زمین به عنوان بازیکن تعویضی، نشان‌دهنده ریکاوری و اهمیت او برای تیم است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)