Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@11:42:21 GMT

نجات راننده زن از خودروی در حال غرق شدن

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۶۴۱۱

نجات راننده زن از خودروی در حال غرق شدن

‍‍‍‍‍‍

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دو شهروند آمریکایی جان راننده زنی را که پس از سقوط در دریاچه در معرض خطر مرگ قرار گرفته بود نجات دادند. این زن ۱۹ ساله که با خودرو به داخل دریاچه سقوط کرده بود و در معرض غرق شدن قرار داشت با کمک این دو نجات یافت. این اتفاق در بارگرسویل واقع در ایالت ایندیانا رخ داد.

«برندون بروان» روز دوشنبه در حال رانندگی در منطقه‌ای در بارگِرسویل بود که متوجه شد یک خودرو با خارج شدن از کنترل راننده به دریاچه سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راننده زن با از دست دادن هوشیاری کامل خود حدود ۳۰ فوت به مسیر خود ادامه داده و سپس به داخل دریاچه افتاده بود.

براون در این باره گفت: «من به سمت غرب در وایت لند غربی در حرکت بودم که دیدم این ماشین به داخل دریاچه افتاد. دو ماشین دیگر در مقابل من در حرکت بودند. من بلافاصله ماشینم را متوقف کردم و پس از تماس با ۹۱۱ به کمک راننده در معرض خطر شتافتم.»

بیشتر بخوانید

فرار آخرین لحظه مادر و فرزندانش از تصادف با قطار

این مرد در ادامه وارد آب شد و با کمک راننده دیگری با نام «ویلیام بیلی» تلاش کردند تا قبل از پایین رفتن ماشین، راننده را از پنجره ماشین بیرون بکشند. «بیلی»، در این باره گفت: «من در ابتدا تلاش کردم تا او را آرام کرده و بعد کمربند ایمنی اش را باز کنم. او ترسیده بود و به من می‌گفت نمی‌تواند بیرون بیاید. من به او اطمینان دادم که نجاتش خواهیم داد.»

براون با کمک بیلی از طریق پنجره خودرو این زن را بیرون کشیدند و او را به کنار دریاچه منتقل کردند. راننده بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. هنوز هویت وی مشخص نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غرق شدن اخبار حوادث حوادث رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد

یک منبع کارگری در استان گلستان از مرگ یک کارگر خدماتی شهرداری «گرگان» بر اثر حادثه تصادف خبر داد.

به گزارش ایلنا، او با بیان اینکه پاکبان جان‌باخته «رضا خمر» ۳۳ سال سن داشت و متاهل بود، گفت: وی تحت مسئولیت یک شرکت پیمانکاری در بخش خدمات شهرداری گرگان کار می‌کرد که متاسفانه بر اثر شدت ضربه وارده یک خودرو سواری جان خود را از دست می‌دهد.

از قرار معلوم؛ راننده خودرو سواری به دلیل خواب آلودگی با سرعت زیاد به آقای «خمر» برخورد کرده است.

دیگر خبرها

  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • شوک به اسرائیل؛ خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل واژگون شد+ فیلم
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت