Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@04:41:35 GMT

تاکید بشار اسد بر گفتگو با اتحادیه عرب

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۶۵۰۰

تاکید بشار اسد بر گفتگو با اتحادیه عرب

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه روز جمعه هیئت اتحادیه مهندسین عرب به ریاست «عادل الحدیثی» دبیرکل این اتحادیه را در دمشق به حضور پذیرفت.

بشار اسد در این دیدار بر اهمیت گفتگو بین سازمان‌ها و اتحادیه‌های عربی تاکید کرد و این گفتگو را فرصتی برای تبادل افکار و تجربه‌های تخصصی و فنی و تریبونی برای بحث و گفتگو درباره مسائل و مشکلات ملت‌های عربی دانست که از طریق آن می‌توان راه حل‌های احتمالی برای حل این مشکلات را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سازمان‌ها و اتحادیه‌ها تبلور نبض واقعی ملت‌های عربی هستند و نقش سیاسی و اجتماعی مهمی را در محقق ساختن انسجام و همبستگی مردمی عربی بر عهده دارند.

در این دیدار، اعضای هیئت اتحادیه مهندسین عرب نیز بر اهمیت حداکثری سرمایه گذاری‌های عربی - عربی و بازتاب گسترده آن در بهبود وضع ملت‌های عربی تاکید کردند. آن‌ها همچنین به نقش اتحادیه‌ها در جذب سرمایه گذاری‌های عربی- عربی و برداشتن موانع پیش روی آن اشاره و تاکید کردند این سرمایه گذاری‌ها باید در درجه نخست در مسیر مشارکت برای بازسازی ویرانی‌های ناشی از جنگ تروریستی در سوریه به کار گرفته شود.

گفتنی است اتحادیه عرب گرچه در ابتدا از گروه‌های مخالف بشار اسد در سوریه حمایت می‌کرد، اما با گسترش پیروز‌های محور مقاومت و عقب راندن تروریست ها، این اتحادیه نیز مجبور به پذیرش حقیقت پیروزی ملت سوریه بر دشمنان داخلی و خارجی شد. طی چند ماه اخیر اتحادیه عرب و کشور‌های عربی کوشیده اند روابط خود را با دمشق از سر بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بشار اسد سوریه اتحادیه عرب بشار اسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۶۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،   تبیین مسائل اقتصادی کشور موضوع این برنامه است.

این برنامه شنبه تا چهارشنبه به مدت ۷۰ دقیقه پخش می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد
  • برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است 
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین