Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@23:23:12 GMT

هنیه: مقاومت فراگیر راه آزادی فلسطین است

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۶۶۰۲

هنیه: مقاومت فراگیر راه آزادی فلسطین است

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با بیان این که مقاومت همه جانبه و فراگیر راه آزادی فلسطین است، گفت: امروز به حل مناقشه با دشمن صهیونیستی نزدیک شده‌ایم.

به گزارش ایسنا، به نقل از آناتولی، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در سخنرانی ویدئویی در جریان کنفرانس دانشگاهی در استانبول عنوان داشت: "مقاومت فراگیر" راه آزادی فلسطین و شهر قدس مرکز درگیری با اسرائیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنیه در این سخنان در بیست و یکمین کنفرانس بین المللی دانشگاهی برای مطالعات قدس در استانبول از طریق اپلیکیشن زوم گفت: مردم فلسطین تا پیروزی و آزادی به مقاومت ادامه می‌دهند و ما امروز به حل مناقشه با صهیونیست‌ها نزدیک شده‌ایم."

هنیه همچنین از عملیات تیراندازی در شمال کرانه باختری تقدیر کرد و آن را تأییدی بر این مطلب دانست که مقاومت همه جانبه و کامل به ویژه در عرضه نظامی، انتخابی راهبردی برای تحقق پروژه آزادسازی و پایان دادن به اشغال فلسطین است.

شامگاه پنجشنبه در یک عملیات تیراندازی در نابلس واقع در کرانه باختری یک شهرک‌نشین صهیونیستی کشته و دو صهیونیست دیگر نیز مجروح شدند.

هنیه با بیان اینکه "آرمان فلسطین مسئله یک امت است، نه فقط یک ملت"، خواستار تقویت این دیدگاه شد که "اسرائیل دشمن مرکزی ملت است".

هنیه تاکید کرد: نقشه‌های اسرائیل برای یهودی سازی قدس شکست خواهد خورد و به صخره استواری، آگاهی و مقاومت فلسطینیان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسماعیل هنیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان بستر دانشگاه های جهان از جمله آمریکا و اروپا بیش از یک هفته ی است که صحنه آزادی خواهی و عدالت خواهی در حمایت از غزه است. 

دانشجویان و استادان دانشگاه  در پایتخت مقاومت هم  همبستگی خودرا  باخیزش جهانی  و تجمعات دانشگاهیان آمریکا  در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت برخوردهای خشن و غیر انسانی پلیس و نیروهای ویژه آمریکا نشان دادند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس حزب آینده ترکیه با هنیه دیدار و درباره جنگ غزه گفت وگو کرد
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • با طرح پیشنهادی جدید اسرائیل، توافقی در کار نیست
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • نعل وارونه آزادی بیان در آمریکا
  • صادرات دفاعی فرانسه به اسرائیل به کم‌ترین حد رسید
  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان