Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات باشگاهی شمشیربازی در ایران پیش از این شاهد به کارگیری بازیکنان خارجی توسط برخی تیم های شرکت کننده بود. البته موضوع مربوط به حدود یک دهه پیش می شود، زمانی که تیم هایی مانند نفت و پیکان با خدمت گرفتن بازیکنانی از اوکراین و روسیه ترکیب خود را کامل می کردند.

پس از سال ها وقفه و برای فصل جدید رقابت های باشگاهی شمشیربازی هم قرار است این اتفاق توسط تیم سرهنگ‌پور تکرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان تیم سرهنگ پور اصفهان برای فصل پیش روی مسابقات باشگاهی شمشیربازی اقدام به جذب دو بازیکن از کشورهای انگلستان (روسی الاصل) و قبرس کرده اند. این دو شمشیرباز در ترکیب اسلحه فلوره این تیم به کار گرفته می شوند.

فصل جدید رقابت های باشگاهی شمشیربازی از اوایل دی ماه آغاز می شود. روز نخست از هفته نخست این فصل از مسابقات به برگزاری دیدارهای اسلحه سابر اختصاص دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: انگلیس شمشیر بازی مسابقات قهرمانی کشور باشگاهی شمشیربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۶۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، لیگ برتر باشگاه های کشور در فصل ٠٣-١٤٠٢ با برگزاری ١٨ دیدار باقی مانده دور رفت و ٣٥ دیدار دوربرگشت اسلحه اپه طی روزهای پنجشنبه و جمعه (١٣ و ١٤ اردیبهشت) پیگیری شد.

این دیدارها در قالب هفته دوم اسلحه اپه در شرایطی برگزار شد که تیم قارتال آذربایجان به علت عدم حضور از لیگ حذف شد.

درپایان ٥٣ دیدار برگزار شده در این هفته، تیم چادر ملو با ٤٢ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت، تیم آترا ارتوپد با ۴۰ امتیازدوم شد و تیم فولاد مبارکه سپاهان هم با ۳۸ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

در جدول رده بندی تیم های صدر مشهد و صنعت پلاس به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

در هفته پایانی لیگ برتر شمشیربازی در اسلحه اپه، این پنجم تیم به عنوان تیم های صدرنشین برای تعیین رده بندی نهایی با هم رقابتخواهند کرد.

کد خبر 6095952

دیگر خبرها

  • چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد
  • چادرملو، قهرمان نیم‌فصل اول لیگ شمشیربازی اپه آقایان
  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • عکس| سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023
  • سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند