Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@19:06:45 GMT

فعالیت استخر‌ها با ۳۰ درصد ظرفیت

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۶۹۴۵

فعالیت استخر‌ها با ۳۰ درصد ظرفیت

 گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، احمد گنجی مدیر مجموعه‌ استخر کوثر و کارگران یاسوج گفت: بعد از ۲۰ ماه تعطیلی، استخر‌های کشور با مجوز دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت با ۳۰ درصد ظرفیت می‌توانند فعالیت کنند.   او افزود: دیگر اقدامی که برای رعایت دستورالعمل ها و مقابله با بیماری کرونا انجام شده، کلر زنی است که پیش از این، یک و نیم درصد کلر استفاده می‌شد، اما اکنون ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ تا ۳ درصد افزایش یافته که با پمپ‌های ضربانی نصب شده و به صورت یکنواخت به آب استخر اضافه می‌ شود.   گنجی با بیان اینکه کلر با این درصد هیچگونه ضرری ندارد ادامه داد: تنها خارش‌چشم یا خارش مقطعی پوست بوده که توصیه می‌شود از عینک استفاده شود.   گنجی بر لزوم تزریق ۲ دز واکسن کرونا و رعایت فاصله گذاری برای علاقه‌مندان به این رشته تاکید کرد و گفت: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در استخرهای یاسوج دو محل برای رختکن پیش بینی شده است.   مدیر مجموعه‌های استخر کوثر و کارگران یاسوج گفت: از نیرو‌های توانمند از جمله نجات غریق‌ها و مربیان شنا برای آموزش استفاده شده که مردم با حضور فرزندان خود در استخر‌ها دغدغه امنیت آن‌ها را نداشته باشند.   گنجی افزود: اکنون تنها استخر کوثر ویژه بانوان و استخر خلیج فارس ویژه آقایان است.   او از مسئولان اداره کل ورزش جوانان و همچنین اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی خواست به دلیل ضرر و زیان‌های که در دوران کرونا به مجموعه استخر‌ها وارد شده متولیان این امر را حمایت کنند.   گنجی به ساعات پذیرش در دو استخر کوثر و خلیج فارس اشاره کرد و گفت: روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۳ تا ۱۵ استخر کوثر ویژه بانوان و از ساعت ۱۶ و ۳۰ تا ۲۴ ویژه آقایان است.   او اضافه کرد: استخر خلیج فارس از ساعت ۱۴ تا ۲۴ در ساعت‌های مختلف برای آقایان در نظر گرفته شده است. انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ ایرج حیدریان افزود: پارسال در چنین روزی، میانگین آب مخازن سد‌های استان ۶ و سه دهم درصد بود.

حیدریان ادامه داد: آب سد گلستان در آستانه سرریز و از امروز، رهاسازی درحال انجام است.

وی اضافه کرد: ذخیره سد بوستان ۶۲ درصد، وشمگیر ۳۲ درصد و نگارستان نیز ۶۰ درصد است.

استان گلستان دارای ۱۴ سد بزرگ مخزنی به نام‌های کوثر، شهیدچمران، بوستان، گلستان، وشمگیر، نگارستان، شهید ایمری، شهید قربانی، شهید دستغیب، کرند، دانشمند اینچه برون، آلماگل و آلاگل است.

دیگر خبرها

  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان
  • به سلامت روان نیروهای وظیفه باید توجه ویژه‌ای شود
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود