Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم نصری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ۲۶ آذرماه ۹۹ تا ۲۶ آذرماه ۱۴۰۰، هشت مجتمع خدماتی رفاهی در راههای استان به بهره برداری رسید و همچنین ۹ فقره موافقت اصولی جدید برای سرمایه گذاران دربخش مجتمع خدماتی و رفاهی استان اخذ شده است.
وی ادامه داد: تا این لحظه در مجموع ۶۷ موافقت اصولی برای احداث مجتمعهای خدماتی و رفاهی بین راهی در استان صادر شده است که هم اکنون این طرحها در مرحله اخذ استعلام مجوز از دستگاههای دیگر هستند تا متعاقبا وارد مرحله ساخت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ۲۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی دیگر نیز در استان در حال احداث است که ظرف ۲ سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
نصری افزود: با تکمیل احداث مجتمع های بین راهی در دست احداث، وضعیت استان از حیث تامین مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی به شکل قابل توجهی ارتقا خواهد یافت و به رقم هر ۴۷ کیلومتر یک مجتمع خدماتی رفاهی خواهیم رسید.
وی بر ارتقای کیفی مجتمع های خدمات بین راهی نیز تاکید کرد و ادامه داد: همکاران این اداره کل و رابطان حوزه بازرگانی و سرمایه گذاری در سطح ادارات شهرستانها، نظارت لازم بر نحوه عملکرد مجتمع داران را در خصوص عملکرد و سرویس دهی مجتمعهای خدماتی رفاهی انجام می‌دهند و این نظارتها در حال حاضر از طریق یک سامانه یکپارچه و در قالب یک برنامه موبایل انجام می‌شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با توجه به وسعت و امکانات مجتمع های خدماتی رفاهی افتتاح شده، مجتمع‌های در حال احداث، غرفه های تجاری و تابلوهای تبلیغاتی واگذار شده، برآورد می شود با سرمایه گذاری‌های یاد شده، برای حدود ۴۵۰ نفر اشتغال دائم و موقت ایجاد شده باشد.

برچسب‌ها اشتغال زایی تردد جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اشتغال زایی تردد جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی اشتغال زایی تردد جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی خدماتی رفاهی مجتمع خدماتی خراسان رضوی بین راهی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۷۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد

ایسنا/زنجان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی باید مورد توجه سیاستگذاران قرار گیرد، گفت: توجه به این موضوع، استفاده از مراکز گردشگری را هم رونق می‌بخشد و در کاهش تصادفات نیز تاثیرگذار است.

سیدمحمد شعاعی امروز (شنبه ۸ اردیبهشت ماه) در مراسم گرامی‌داشت روز ایمنی و حمل نقل استان، اظهار کرد: رانندگان وسائط نقلیه در کاهش تصادفات نقش آفرین هستند، در شرایطی که وضعیت جمعیتی در شرایط مناسب قرار ندارد تلفات تصادفات برای کشور آزاردهنده و هزینه‌بر است.

وی تصریح کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز در استان با توجه گستردگی راه‌ها نیازمند تامین اعتبارات است. برخورد قانونی با متخلفان و قانون شکنان می‌تواند در کاهش مرگ و میر تصادفات موثر باشد.

او افزود: در دهه‌های گذشته اقدامات متعددی در حوزه بهسازی و ساخت راه‌ها با هدف کاهش تصادفات انجام گرفته است ولی باز هم ایراداتی در کیفیت راه‌ها و نقاط حادثه خیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه یکسری ایرادات در برخی قوانین و مقررات وجود دارد که باید در سیاست‌گذاری‌ها مورد توجه متولیان امر قرار گیرد، گفت: بسیاری از تلفات انسانی در تصادفات به دلیل تخطی از قانون نیست بلکه به دلیل افزایش سفرها و ترددها رخ می‌دهد و در این میان عامل انسانی نقش اساسی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا شنبه