Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حجت مشتاق رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت:در حال حاضر در محورهای جنوب استان و در محورهای مهاباد به سردشت، مهاباد به بوکان ( محور برهان) و مهاباد به تکاب شاهد بارش برف هستیم و تمامی محورهای مواصلاتی  این استان باز است.

وی اضافه کرد: تردد بدون زنجیر چرخ در جاده های برفی آذربایجان غربی ممنوع بوده و اجازه تردد داده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حجت مشتاق ادامه داد: هم‌اکنون با توجه به بارش برف، تمامی محور‌های مواصلاتی آذربایجان‌غربی لغزنده است و در همه شهر‌های جنوبی استان نیز بارش باران وجود دارد.

وی گفت: همچنین هم اکنون در محور مهاباد به سردشت و گردنه زمزیران و جواله‌رشان، محور مهاباد به بوکان، محور برهان و نیز محور تکاب به شاهین‌دژ بارش برف وجود دارد.

رئیس پلیس راه آذربایجان‌غربی، افزود: در این سه محور، تردد تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر بوده و به همراه داشتن زنجیرچرخ برای تمامی رانندگان الزامی است.

وی گفت: رعایت فاصله طولی، پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی و پرهیز از سفر‌های غیرضروری به سبب خطراتی که در جاده‌های لغزنده و برفی وجود دارد، الزامی است.

امدادرسانی به ۹۳ خودروی در راه مانده

امیر جعفرزاده با اشاره به یخبندان و کولاک در جاده‌های مواصلاتی آذربایجان‌غربی، گفت: ۹۳ خودروی گرفتار در کولاک و یخبندان جاده‌ای در محور‌های استان توسط امدادگران هلال احمر نجات یافتند.

وی افزود: این امدادرسانی‌ها با همت امدادگران شهرستان‌های ارومیه، اشنویه و چالدران انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی، گفت: این امدادرسانی در جاده فرعی دیزج مرگور ارومیه، محور‌های مواصلاتی اشنویه، چالدران، خوی، گردنه قوری گل و گردنه تاس کند انجام شد.

وی ادامه داد: در این عملیات‌ها، ۲۷۶ مستقر در راه مانده امدادرسانی شدند و اقلام مورد نیاز برای آن‌ها ارائه شد.

بارش برف سنگین طی روز گذشته موجب ایجاد مشکلاتی برای مسافران در محورهای مواصلاتی و نیز شهروندان در نقاط مختلف آذربایجان‌غربی شد.

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش برف برف و کولاک آذربایجان غربی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند

ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های انجام شده و همچنین با انجام کار دقیق اطلاعاتی ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر شده و تحت قرار بازپرس رسیدگی‌کننده قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

سردشت از شهر‌های جنوبی آذربایجان‌غربی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه