Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کروناویروس ۲۰ مورد جدید ابتلا در ۴۸ ساعت گذشته شناسایی شده‌اند که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کروناویروس از زمان شیوع این ویروس تاکنون به ۱۰۵ هزار و ۸۰۱ نفر رسیده است

از تعداد ۲۰ مورد جدید در استان ۶ نفر از بیماران در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۴ مورد از بیماران جدید که شناسایی شده‌اند نیز به صورت سرپایی بوده‌اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده‌اند.

در ۴۸ ساعت گذشته مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش نشده است که با این حساب تعداد فوتی‌ها در اثر این بیماری در استان همان دو هزار و ۹۸۴ نفر می‌باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان مرکزی کرونادر استان مرکزی تعداد کرونایی ها استان مرکزی کرونا در اراک وضعیت آبی اراک شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۸۴۴ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، وزارت بهداشت غزه از آمار جدید شهدا ناشی از حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه خبر داد.

اشغالگران طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب هفت کشتار جدید علیه خانواده ها در غزه شدند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که که طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه ۵۵ نفر شهید و ۲۰۰ نفر دیگر زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

همچنین وزارت بهداشت غزه بیان کرد که بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون ۳۴ هزار ۸۴۴ نفر شهید و ۷۸ هزار و ۴۰۴ نفر زخمی شده اند.

وزارت بهداشت غزه تاکید کرد که برخی از شهدا و قربانیان همچنان زیر آوار و در خیابان‌ها بوده و اشغالگران از امدادرسانی به آن‌ها ممانعت می‌کنند.

کد خبر 6100524

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار اجتماعی جهان در هفته گذشته
  • حادثه رانندگی در گالیکش یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۸۴۴ نفر رسید
  • تایید بیمه تأمین اجتماعی ۲۲۴ نفر از شاغلان صنایع‌دستی استان گلستان
  • صادرات ۱۰۷ میلیون دلاری تعاونی‌های خراسان رضوی طی سال گذشته
  • شناسایی حدودسه هزار و ۸۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج
  • هوش مصنوعی قادر است بیماری‌های نادر را سال‌ها زودتر شناسایی کند
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری