Web Analytics Made Easy - Statcounter

«امید رحیمیان» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به طور قطع در تعطیلات نیم فصل تلاش می‌کنیم بازیکنان بومی مستعدی را شناسایی و جذب کنیم و از همه مربیان والیبال همدان نیز انتظار داریم دراین خصوص تیم را کمک کنند.

وی با دفاع از عملکرد «علیرضا نادی» سرمربی تیم سروقامتان، گفت: بازی‌های سروقامتان در نیم فصل اول به پایان رسید و معتقدم با تلاش سرمربی تیم، می‌توانیم جزو چهار تیم برتر گروه به مراحل بعدی صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمیان خاطرنشان کرد: دور جدید تمرینات آماده‌سازی تیم شروع شده و از سرمربی خواسته‌ایم که در کنار این فعالیت تمرینی، باتوجه به سوابق و تجربه درخشان در عرصه‌های بین المللی والیبال، دوره‌های آموزشی را برای استعدادهای سروقامتان برگزار کنند.

وی افزود: خوشبختانه هماهنگی بسیار خوبی با سرمربی تیم داریم و هدف ما حضور قدرتمند تیم در دور برگشت مسابقات لیگ یک است.

مدیرعامل سروقامتان گفت: این تیم چشم و چراغ والیبال استان همدان است و در صورت حمایت همه جانبه مسوولان می‌توانیم پس از سال‌ها دوری، بازهم به سوپرلیگ بازگردیم.

رحیمیان اتحاد خانواده والیبال همدان را یکی از مهم‌ترین مسایل در موفقیت سروقامتان دانست و گفت: تیمی را روانه مسابقات لیگ کرده‌ایم که استخوان‌بندی اصلی آن استعدادهای بومی از جمله «احسان قلری، مهدی الهی، مهدی جهانگیری، امیررضا قیمی، امیر محمد بحیرایی، علی عسگرنیا، مهدی عبدلی، آرمین غلامی و وحید صالحی» است که با حضور مربیان با دانش تیم، این فرصت طلایی را برای درخشش و شکوفایی پیدا کرده‌اند.

وی افزود: بازیکنان غیربومی تیم نیز پرتلاش و با تعصب در کنار نفرات بومی حضور دارند اما باید درک کنیم که دوری از خانواده و مشکلات مالی تیم باعث شده تا به نسبت بومی‌ها دغدغه بیشتری داشته باشند.

رحیمیان سرماخوردگی ۹ بازیکن از بازی با نوشهر تاکنون را موجب برهم زدن شرایط نتیجه گیری تیم دانست و گفت: حتی برای تامین سرم برای تزریق به بازیکنان با مشکل مواجه شدیم ضمن اینکه جای گلایه مندی است که برخی ارگان‌ها به جای کمک به تیم به دنبال عقد قراردادهای سنگین برای خدمات دهی و دریافت پول هستند.

وی شادمانی مردم را هدف اصلی تیم سروقامتان در لیگ یک کشور دانست و گفت: امیدواریم با قرار گرفتن در جمع چهار تیم گروه ب و صعود به دور دوم، موجب شادی هواداران سروقامتان شویم.

مدیرعامل سروقامتان همدان با قدردانی از حمایت همه جانبه برخی دستگاه‌های اجرایی گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان و هیات والیبال استان همدان حمایت مناسبی در این مدت از تیم داشته‌اند.

تیم سروقامتان همدان در پایان نیم فصل اول لیگ دسته یک والیبال کشور در رتبه پنجم ایستاد.

نماینده همدان در گروه ب این مسابقات با تیم‌های «وارنا گیلان، شهرداری جوان ارومیه، باشگاه ملوان، ستاره طبرستان نوشهر، گل‌گهر سیرجان، هوشیار تبریز، تخت جمشید مرودشت و ایرانشید چالوس» هم گروه است.

گفتنی است در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند و این مرحله به صورت ۲ برد از سه مسابقه برگزار خواهد شد.

دیدار رده‌بندی و نهایی لیگ دسته یک والیبال مردان امسال به صورت تک مسابقه است و قهرمان و نایب قهرمان این رقابت‌ها سهمیه حضور در فصل آینده لیگ برتر والیبال را به دست خواهند آورد.

در این رقابت‌ها همانند سایر مسابقات والیبال، تعداد برد اولویت بر امتیاز دارد و تیم‌ها در جدول مسابقات ابتدا بر اساس تعداد پیروزی، امتیاز، معدل ست و معدل امتیازهای کسب شده، رتبه‌بندی می‌شوند.

برچسب‌ها ایرنا همدان والیبال اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا همدان والیبال ایرنا همدان والیبال اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۷۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی منطقه ۲ استان‌های شمالی کشور امروز به میزبانی دانشگاه شمال آمل آغاز شد.

 تیم‌های شرکت کننده دراین دوره از مسابقات امروز درمحل برگزاری این مسابقات با حضور مسئولان دانشگاهی و سرپرست‌های تیم‌های شرکت کننده از مقابل جایگاه ویژه مسابقات رژه رفتند.

رئیس دانشگاه شمال آمل درخصوص تیم‌های شرکت کننده دراین دوره از مسابقات گفت: دراین مسابقات هفت تیم از دانشگاه‌های استان‌های گیلان، مازندران وگلستان شرکت کردند وبه صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند.

حسین رنجبر افزود: تیم‌های شرکت کننده دراین مسابقات در دو گروه سه وچهار تیمی با هم رقابت و درنهایت دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این مسابقات به مدت یک هفته به میزبانی سالن ورزشی شمال مرعش دانشگاه شمال آمل برگزار می‌شود، تصریح کرد، تیم قهرمان این دوره از مسابقات به عنوان تیم منتخب منطقه ۲ به مسابقات سراسری والیبال دانشجویان پسر دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی صعود خواهد کرد.

رئیس دانشگاه شمال آمل با اشاره به اینکه این دانشگاه به واسطه بهره مندی از امکانات زیرساختی و سالن‌های مجهز میزبانی این مسابقات را برعهده گرفته است، گفت: وزارت علوم نیز با توجه به این وضعیت ودرخواست دانشگاه شمال این میزبانی را به این واحد دانشگاهی واگذار کرد.
رنجبر اضافه کرد: شهرستان آمل به عنوان یکی از قطب‌های اصلی والیبال درکشور شناخته می‌شود وبه همین خاطر والیبال دراین شهرستان از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است.

وی یادآورشد: برگزاری این مسابقات درسطح دانشجویی موجب شناسایی استعداد‌های جدید در این رشته ورزشی و معرفی به تیم‌های شرکت کننده  درسطح لیگ‌های مختلف والیبال خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • مسابقات «سدید»‌ مهارت‌های ارتباطی دانشجویان را تقویت می‌کند
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • (تصاویر) مسابقات والیبال در گِل
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند