Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:58:55 GMT

مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در اهواز افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۷۹۴۴

مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در اهواز افتتاح شد

به گزارش ایرنا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در آئین افتتاح این مرکز با بیان اینکه خوزستان دارای ۶ مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین است اظهار داشت:  ۲ مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین نیز تا چهار ماه آینده در شهرهای خرمشهر و اندیمشک افتتاح می شوند تا خودروهای سنگین نیز معاینه فنی شوند.

غلامعباس بهرامی نیا همچنین از توزیع کلاه ایمنی بین تعدادی از راکبان موتورسیکلت در اهواز خبر د اد و گفت:به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری به صورت نمادین تعدادی کلاه ایمنی به موتورسواران در اهواز اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به تصادفات منجر به فوت راکبان موتور سوار گفت: موتور سواران با توجه به شرایطی که دارند ، در صورت تصادف و  ضربه  به سر در معرض خطر جدی قرار دارند لذا باید استفاده از کلاه ایمنی را جدی بگیرند.

وی با اشاره به توزیع رایگان کلاه ایمنی بین موتورسواران در خوزستان خاطر نشان کرد: در طول سال تعداد ۶ هزار عدد کلاه ایمنی بین موتور سواران این استان توزیع می‌شود.

رئیس مرکز معاینه فنی خودرو کیانشهر اهواز نیز اظهار داشت: این مرکز دارای ۲ خط معاینه فنی خودروی سبک با دستگاه های مدرن است.

فریدون کرمی با اشاره به ارایه خدمات فنی رایگان به مدافعان سلامت و امنیت استان به مدت یک هفته گفت: به پاس فداکاری مدافعان سلامت و کادر درمان همچنین رشادت‌های مدافعان نظم و امنیت این مجموعه به مدت یک هفته به صورت رایگان خودرهای آنها را معاینه فنی می کند.

وی تصریح کرد : انجام معاینه فنی خودرو باعث افزایش سطح ایمنی، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده‌ها و حفظ محیط ‌زیست می باشد.

برچسب‌ها افتتاح طرح خودرو تردد جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح خودرو تردد جاده ای افتتاح طرح خودرو تردد جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان معاینه فنی خودرو مرکز معاینه فنی کلاه ایمنی حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس

تیم فرمول یکی فراری ایتالیا کلاه ایمنی ویژه مسابقات گرندپری میامی را به نمایش گذاشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فراری از کلاه ایمنی دو راننده‌اش یعنی شارل لکلرک و کارلوس ساینس برای گرندپری میامی رونمایی کرد.

پیش از این مشخص شده بود که اسکودریا رنگ‌های سنتی را در استیج آمریکا تغییر می‌دهد و رنگ‌آمیزی خاصی را به نمایش خواهد گذاشت. بر این اساس رنگ‌های آبی روشن به کلاه ایمنی و لباس‌های رانندگان اضافه شده است.

استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری

تیم فراری هم اکنون با 151 امتیاز در رده‌بندی تیمی فرمول یک دوم است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • ◄ افزایش چند برابری جرائم رانندگی؛ تامین ایمنی یا کسب درآمد؟
  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد