Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول یعقوبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی بارش سنگین برف، بیشتر راه‌هایی روستایی چاراویماق بسته است، اما رفت و آمد در راه‌های فرعی و اصلی شهرستان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی افزود: از تمامی هموطنان تقاضا داریم از مسافرت غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت انجام مسافرت، لباس گرم و خوراکی با خود به همراه داشته باشند و ماشین خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی به قطعی کامل برق بر اثر بارش برف در این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه تا به این لحظه برق شهرستان وصل نشده و همچنان مردم با مشکل نبود برق مواجه هستند.

امدادرسانی به ﻓﺮﺩ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭ ﺩﺭ ﺯﻳﺮ ﺁﻭاﺭ در ﭼﺎﺭاﻭﻳﻤﺎﻕ

در همین حال  محمد ﻋﺒﺪی، رئیس جمعیت هلال احمر ﭼﺎﺭاﻭﻳﻤﺎﻕ نیز الام کرد: به دنبال ورود سامانه بارشی به استان آذربایجان شرقی و شروع بارش برف از ﻋﺼﺮ روز جمعه ۲۶ آذرماه ۱۴۰۰ و شدت یافتن آن یکی از ساختمان‌های ﺭﻭﺳﺘﺎی ﻗﺮﺥ ﺑﻼﻍ اﺯ ﺗﻮاﺑﻊ ﺑﺨﺶ ﻣﺮﻛﺰی این شهرستان ﺩﺭ ﺳﺎﻋﺖ ۳ ﺑﺎﻣﺪاﺩ ﺭﻭﺯ ﺷﻨﺒﻪ ﺩﭼﺎﺭ ﺭﻳﺰﺵ ﺷﺪ. 

وی افزود: ﺑﺮ اﺛﺮ اﻳﻦ ﺭﻳﺰﺵ ﻳک ﻧﻔﺮ اﺯ اﻫﺎلی ﺧﺎﻧﻪ ﺩﺭ ﺯﻳﺮ ﺁﻭاﺭ ﻣﺎﻧﺪ ﻛﻪ با تلاش اﻫﺎلی روستا، ﻫﻼﻝ اﺣﻤﺮ و اﻭﺭﮊاﻧﺲ فرد گرفتار از زیر آوار نجات و ﺑﻪ ﻣﺮﻛﺰ ﺩﺭﻣﺎنی قره آغاج جهت مداوا اﻧﺘﻘﺎﻝ ﻳﺎﻓﺖ.

به گفته وی علت ریزش ساختمان بارش سنگین برف وفرسوده بودن ساختمان بود و در این عملیات شبانه جمعیت ﻫﻼﻝ اﺣﻤﺮ، اﺩاﺭه ﺭاه، اﻭﺭﮊاﻧﺲ و اﺩاﺭه ﮔﺎﺯ همکاری داشتند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی بارش برف مراغه چاراویماق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی بارش برف مراغه آذربایجان شرقی بارش برف مراغه چاراویماق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۸۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروش آبشار فصلی بر اثر بارش‌های اخیر در منطقه کیش انجیرو روستای گوجر + فیلم

روستای گوجر در شهرستان راور استان کرمان واقع شده است. یک مکان جذاب و بکر با نام کیش انجیرو در این روستا وجود دارد که اغلب بر اثر بارش ها آبشارها و رودخانه های فصلی به راه می افتند. این روزها نیز بر اثر بارش باران بهاری آبشار فصلی و رودخانه فصلی این منطقه جان دوباره گرفت.

شهروندخبرنگار ما فیلمی را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: سیدسعیدیوسفی کوهجهری - کرمان

بیشتر بخوانید:

بارش باران سد خاکی روستای حصن آباد را پر آب کرد + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • خودنمایی آبشار فصلی در دل طبیعت روستای جنگل علی بهاباد + فیلم
  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • خروش آبشار فصلی بر اثر بارش‌های اخیر در منطقه کیش انجیرو روستای گوجر + فیلم
  • بارش باران سد خاکی روستای حصن آباد را پر آب کرد + فیلم
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی