Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و 90 ارومیه در جام حذفی اظهار داشت: ما با تیمی بازی داریم که شناخت چندانی از ان تیم نداریم. روز گذشته به بازیکنانم گفتم با جدیت در این بازی حاضر می شویم و این تیم را دستکم نمی گیریم.

* در بازی فردا به چند بازیکن استراحت می دهیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه آیا قرار است فردا از تمام بازیکنان تیمش استفاده کند یا خیر گفت:تصمیم گرفتیم در بازی فردا به چند بازیکن استراحت بدهیم و از نفراتی که کمتر بازی کردند استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بازیکنان ما بسیار خوب تمرین کردند و لود آنها بسیار عالی است. مطمئن باشید با جدیت وارد زمین می شویم.

*مظاهری مصدوم شده و به بازی فردا نمی رسد

وی در خصوص غایبان تیمش در مسابقه فردا اظهار داشت:رشید مظاهری در تمرین دیروز دچار مصدومیت شده و طبق اعلام پزشکان ما شرایط حضور در این دیدار را ندارد. غفوری هم از 2 روز دیگر کارش را با تیم شروع می کند.

* روی جام حذفی حساب کرده ایم تا ناکامی 2 سال اخیر را جبران کنیم

مجیدی در خصوص اینکه تیمش با چه انگیزه ای در بازی فردا حاضر می شود عنوان کرد:چون در جام حذفی در 2 سال اخیر موفق به کسب عنوان قهرمانی نشدیم به بازیکنان تیمم گفته ام روی این جام حساب ویژه ای باز کردیم.ما امسال تمرکز می کنیم این 2 ناکامی در جام حذفی 2 سال اخیر را جبران کنیم.

*کیفیت زمین دانشگاه تهران خیلی خوب است

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه روز گذشته تیمش در زمین دانشگاه تهران تمرین کرده است گفت:در کنفرانس قبلی هم گفتم یکی از معضلات اصلی ما این است که زمین تمرین مناسب نداریم. مسئولان باشگاه تلاش کردند و موفق شدند زمین دانشگاه را بگیرند و اگر بتوانند در هفته یک جلسه این زمین را بگیرند خیلی خوب می شود.

* 2 امتیاز استقلال و 3 امتیاز سپاهان شانس قهرمانی نمی آورد

وی در پاسخ به این سوال که در پرونده بازیکن گابنی 2 امتیاز به استقلال کمک کرد یا 3 امتیاز به سپاهان گفت: شرایط بازی ها به شکلی نیست که تیم ها با 2 امتیاز کمتر و بیشتر شانس قهرمانی داشته باشند یا این شانس را از دست بدهد. همه تیمهای بالای جدول شانس قهرمانی دارند ولی مهم این است که در بازی های بعد موفق شویم. زیاد برای من مهم نبود که 2 امتیاز به استقلال یا 3 امتیاز به سپاهان اضافه شود. قبلا هم برای سپاهان این اتفاق رخ داده بود و اگر خاطرتان باشد سپاهان مقابل پرسپولیس حضور پیدا نکرد و اختلاف 2 امتیازی ما با پرسپولیس به 5 رسید. بنابراین این 3 امتیاز به تیمی شانس قهرمانی بدهد، مهم این است که ما به روند پیروزی های مان ادامه بدهیم و شانس قهرمانی داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال و 90 ارومیه سرمربی تیم فوتبال استقلال شانس قهرمانی 2 سال اخیر بازی فردا جام حذفی 2 امتیاز 3 امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است

امیرحسین اعظمی

لیگ برتر ایران به حساس‌ترین روزهای خود رسیده و در فاصله ۶هفته مانده به پایان این مسابقات، ۲تیم استقلال و پرسپولیس رقابتی نزدیک برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی دارند. خداداد عزیزی، بازیکن و مربی سابق تیم ملی تأکید می‌کند که هر دو تیم شانس برابری برای قهرمانی دارند و تیمی قهرمان خواهد شد که در این هفته‌های حساس گاف ندهد. عزیزی در گفت‌وگو با همشهری به سؤالات پاسخ می‌دهد.

رقابت میلی‌متری پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی لیگ را چطور می‌بینید؟

تنها جذابیت لیگ ایران همین رقابت نزدیک ۲تیم پرسپولیس و استقلال است. من غیر از این چیز خاصی در لیگ نمی‌بینم.

یعنی کیفیت فنی لیگ ایران خوب نیست؟

آقای گل فعلی لیگ برتر چند گل زده است؟ اگر اشتباه نکنم ۱۴گل. بازی‌های لیگ پرگل نیست و اگر هم تیمی برنده می‌شود با حداقل اختلاف است. خیلی از تیم‌ها زور بردن و حمله‌کردن را ندارند و پرسپولیس، استقلال و سپاهان تنها قطب‌های فوتبال هستند. تراکتور هم هر از ‌گاهی عرض‌اندام می‌کند ولی لیگ ما کیفیت فنی بالایی ندارد. تیم‌ها هم اکثرا دولتی هستند و در هزینه‌کردن مشکل دارند و فقط ۳، ۴تیم خصوصی در لیگ داریم. تیم‌های خصوصی هم به‌نوعی دولتی هستند یا همان «خصولتی». الان می‌گویند استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شده‌اند ولی این بخش‌ها هم دولتی هستند. آیا پتروشیمی خلیج‌فارس یا بانک‌ها دولتی نیستند؟ ما سال‌هاست که با این کارها AFC را فریب می‌دهیم ولی امیدوارم بالاخره فوتبال ایران شرایط مطلوبی پیدا کند.

شانس قهرمانی استقلال بیشتر است یا پرسپولیس؟

هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتیجه هم می‌گیرند. پیش‌بینی خیلی سخت است و باید دید کدام تیم در بازی‌های آینده کمترین اشتباه را خواهد داشت. در این ۶بازی هر تیمی لغزش داشته باشد، کارش سخت خواهد شد.

شانس هر دو تیم را برابر می‌دانید؟

استقلال یک امتیاز بیشتر دارد و به‌نوعی دست بالا را دارد. همین یک امتیاز شانس آنها را کمی بیشتر می‌کند چون سرنوشت قهرمانی دست استقلال است ولی پرسپولیس هم تیم خوبی است و منتظر این است که استقلال امتیاز از دست بدهد.

برخی از سبک بازی استقلال انتقاد می‌کنند، نظر شما چیست؟

هیچ جای دنیا نمی‌بینید که این صحبت‌ها مطرح شود ولی بعضی‌ها به تلویزیون می‌آیند و از اصطلاحات خارجی استفاده می‌کنند که واقعا خنده‌دار است. وقتی تیمی نتیجه بگیرد حرفی باقی نمی‌ماند، استقلال هم نتیجه گرفته و این از هر چیزی مهم‌تر است.

از نظر شما شیوه بازی پرسپولیس بهتر است یا استقلال؟
پرسپولیس بهتر بازی می‌کند. آنها بعد از انتخاب اوسمار به‌عنوان سرمربی جدید، فوتبالی تهاجمی ‌به نمایش می‌گذارند.

چرا سپاهان از کورس قهرمانی جا ماند؟
نمی‌دانم چه باید بگویم. آنها امسال و پارسال تیم خوبی داشتند ولی نمی‌دانم چرا قهرمان نشدند.

کد خبر 847414 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد