Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: روی جام حذفی این فصل حساب ویژه‌ای باز کرده‌ام تا ناکامی دو فصل اخیر را با قهرمانی جبران کنیم.

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نود ارومیه در جام‌حذفی در خصوص بازی و حریف ارومیه‌ای‌، اظهار کرد: با تیم ناشناخته‌ای بازی داریم، اما روز گذشته با بازیکنانم صحبت کردم و سعی می‌کنیم با جدیت کامل در دیدار فردا حاضر شویم و به‌هیچ‌وجه هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره بازیکنان اصلی تیمش در بازی فردا، افزود: در دیدار فردا طبق صحبتی که با کادر فنی انجام دادیم تصمیم گرفتیم به چند بازیکن اصلی تیم استراحت بدهیم و بازیکنانی که در لیگ بیشتر بازی کرده‌اند، نیمکت‌نشین خواهند بود و از بازیکنانی که کمتر به آن‌ها میدان داده بودیم بازی می‌گیریم.

مظاهری تنها غایب ما است

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران خاطرنشان کرد: برای لیست هر دیدار با کادر فنی بحث و تبادل‌نظر داریم. بازیکنانمان خیلی‌خوب تمرین کرده‌اند اما برای تقابل فردا با نود ارومیه کاملاً آماده‌ایم و با جدیت تمام مقابل این تیم حاضر خواهیم شد.

مجیدی با اشاره به تنها غایب تیمش در دیدار فردا، تصریح کرد: رشید مظاهری تنها غایب ما در دیدار فردا خواهد بود که به‌علت مصدومیتش حین تمرین روز گذشته دچار آسیب شد و طبق صحبتی که با پزشک تیم انجام دادم مظاهری به بازی فردا نمی‌رسد و چند روز دیگر به تیم ملحق می‌شود.

حساب ویژه‌ای روی جام حذفی باز کرده‌ایم

وی درباره اهمیت جام‌حذفی برای او و تیمش، گفت: با توجه به اینکه ۲ سال در فینال جام‌حذفی حضور پیدا کردیم ولی موفق به کسب جام نشدیم، امسال روی این جام حساب ویژه‌ای باز کرده‌ام و کاملاً تمرکزمان روی این فصل جام‌حذفی می‌گذاریم تا ناکامی دو سال اخیرمان در فینال و رسیدن به عنوان قهرمانی را جبران کنیم.

زمین دانشگاه تهران را گرفته‌ایم که کیفیت بسیار خوبی دارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به مشکل زمین تمرین استقلال که در هفته‌ها و فصل‌های اخیر معضل این تیم بوده، اظهار کرد: یکی از معضلات بزرگ ما زمین تمرین است که شرایط مناسب ندارد. با توجه به تلاش و پیگیری مسئولان باشگاه موفق شدند زمین دانشگاه تهران را در دسترس ما قرار دهند که بسیار کیفیت خوبی دارد و اگر بتوانیم در هفته یک جلسه در این زمین تمرین کنیم، بسیار خوب است اما مسئولان باشگاه همچنان به‌دنبال یک زمین تمرین خوب هستند.

با یک یا دو امتیاز شانس قهرمانی از دست نمی‌رود

مجیدی در خصوص رأی دیدار تیمش با گل‌گهر و سه بر صفر شدن نتیجه آن دیدار، خاطرنشان کرد: شرایط لیگ و بازی‌ها به گونه‌ای نیست که یک تیم با گرفتن یک یا دو امتیاز شانس قهرمانی‌اش از دست برود یا به‌دست آید. تمامی تیم‌هایی که در رتبه‌های بالایی جدول هستند، شانس قهرمانی دارند اما چیزی که مهم است، موفقیت ما در بازی‌های پیش‌رو است و اضافه‌شدن امتیاز خیلی برای من مهم نبود؛ همانطور که بازی پرسپولیس و سپاهان نیز به سود پرسپولیس ۳ بر صفر اعلام شد و فاصله ما با این تیم از ۲ به ۵ رسید. با این حال فکر نمی‌کنم خیلی تأثیرگذار باشد، باید در ۲۰ دیدار آینده روند خوبمان را حفظ کنیم.

کد خبر 542750

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرهاد مجیدی مربیگری فرهاد مجیدی تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران استقلال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سرمربی تیم فوتبال استقلال دیدار فردا حساب ویژه ای زمین تمرین باز کرده جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: باید در لیگ برتر با استقلال روبه‌رو شویم و حس می‌کنم از این تیم امتیاز خواهیم گرفت. - اخبار ورزشی -

شایان مصلح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تیم ذوب‌آهن گفت: در نیم‌فصل دوم نتایج آنطور که می‌خواستیم پیش‌ نرفت و روی دور باخت و مساوی بودیم و این در حالی است که در نیم‌فصل اول حتی در رده دوم جدول هم قرار گرفته بودیم. شرایط برای ما ناراحت‌کننده بود، ولی خوشبختانه برد مقابل تراکتور و آلومینیوم وضعیت‌مان را بهتر کرد و فکر می‌کنم می‌توانستیم مقابل سپاهان هم بازنده نباشیم.

ربیعی: شاید چون مظلومم بیشترین ضرر و زیان داوری را داشته‌ام

 

وی راجع به دیدار تیمش برابر تراکتور در جام حذفی خاطر نشان کرد: ما همانطور که لیگ برتر را جدی گرفته‌ایم بدون شک در جام حذفی هم با تمام انگیزه بازی خواهیم کرد، چون می‌توانیم با انجام پنج یا شش بازی قهرمان شویم و به آسیا راه پیدا کنیم. ما تراکتور را رفت و برگشت در لیگ برتر شکست دادیم و طبیعتاً آنها دنبال انتقام هستند و بعد از تغییر در کادر فنی انگیزه زیادی دارند. ما بازی سختی داریم، ولی می‌خواهیم برد مقابل تراکتور را تکرار کنیم.

مصلح در مورد اینکه کدام تیم در لیگ برتر قهرمان خواهد شد، تصریح کرد: اول فصل فکر می‌کردم سپاهان قهرمان لیگ خواهد شد و اکثر فوتبالی‌ها نیز چنین تصوری داشته‌اند، ولی نمی‌دانم چرا شرایط آنها در ادامه تغییر کرد. الان هم پرسپولیس و استقلال شانس‌های اصلی هستند و کار این دو تیم در شش بازی آخر اصلاً آسان نیست. نمی‌توانم پیش‌بینی کنم کدام تیم قهرمان می‌شود، چون هر دو تیم بازی‌های سختی دارند. ما هم باید در لیگ برتر با استقلال روبه‌رو شویم و حس می‌کنم از این تیم امتیاز خواهیم گرفت.

مدافع ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا قرار است در این تیم بماند یا خیر، گفت: قرارداد من در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و خوشحالم که از لحاظ آماری بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم. من در ذوب‌آهن آرامش دارم و طبیعتاً اگر شرایط مهیا باشد، دوست دارم بمانم. در ذوب‌آهن حاشیه و جنجال نمی‌بینید و بازیکن با تمرکز کارش را انجام می‌دهد، حالا باید دید در پایان فصل شرایط چگونه رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • شمسایی در فینال آسیا میهمان ویژه دارد
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید