Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی یزدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در بخش شورایکن در رده سنی جوانان زهرا یوسفی و فاطمه نوری عناوین نخست را به دست آوردند و در رده سنی نوجوانان نیز نیایش شجاعیان و زینب خاوری مقام های اول را از آن خود کردند.

رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی قم ادامه داد: محیا برزگر و دینا باقری در رده سنی نونهالان و ریحانه سادات فقیه سبزواری و محدثه صدری در رده سنی بزرگسالان این بخش بر روی سکو رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زینب شهبازی و زینب وحدت مقام های برتر رده سنی جوانان بخش فوکیا را از آن خود کردند، ابراز کرد: در بخش فوکیا و رده سنی سنی نونهالان ترنم معصومی و سوگند حق بین اول شدند و در رده سنی نوجوانان نیز فاطمه زهرا دهقان و زینب خاوری عناوین برتر را کسب کردند و فاطمه عباسی نیز در رده سنی بزرگسالان مقام قهرمانی را کسب کرد.

یزدی یادآور شد: در انعطافی کوتاه رده سنی نونهالان ریحانه رضایی و فاطمه نظری و در رده سنی بزرگسالان نیز فاطمه سادات نقیبی و فاطمه عباسی بر روی سکو رفتند و در رده سنی جوانان نیز هانیه حسینی و رقیه مداحی مقام های برتر را به نام خود ثبت کردند.

این رقابت ها در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

برچسب‌ها قم فدراسیون ورزش های رزمی معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم فدراسیون ورزش های رزمی معاونت توسعه ورزش بانوان قم فدراسیون ورزش های رزمی معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از به سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان از 20 تا 24 اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود. به همین منظور مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

کیمیا کافی، سارا دیدار (خراسان رضوی)
مریم ایزدپناه ، فهیمه ارزانی (کهکیلویه و بویراحمد)
فاطمه رضایی، سمیه آوج، نرگس خانی (البرز)
غزل مرشدی، نگین نقدی (کرمانشاه)
الهه جاویدان (بوشهر)
مینا ایری (گلستان)
زینب اسماعیلی (مازندران)
راحیل جعفری (فارس)
کیمیا نوری (تهران)
فاطمه شبان، مرضیه فیضی (اصفهان)
سمیرا محمدی، سوینچ سلیمانی (آذربایجان شرقی)
رقیه جلال نسب (خوزستان)
مرضیه نیکخواه، آتنا توفیق (همدان)
کوثر عنبری، روژین تمریان، فاطمه یوسفی، مریم نامی (ایلام)
مائده بیرنگ (گیلان)

دیگر خبرها

  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر