Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین زرین‌فر، سرمربی تیم دوچرخه‌سواری رعد پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره برگزاری مرحله نخست مسابقات دسته یک قهرمانی کشور در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: بعد از حدود ۲ سال شاهد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بودیم. شیوع ویروس کرونا برنامه بازی‌ها را به هم ریخته بود. مرحله اول در سرخ‌رود مازندران برگزار شد و ۱۲ تیم هم در این مرحله حاضر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات خوب و باکیفیتی بود که خدا را شکر با قهرمانی تیم رعد پدافند هوایی ارتش به اتمام رسید. وی در ادامه افزود: همانطور که گفتم نحوه برگزاری رقابت‌ها قابل قبول بود ولی کاستی‌هایی هم وجود داشت. جاده می‌توانست بهتر بسته شود تا شاهد حضور ماشین‌های متفرقه نباشیم. با این وجود مرحله اول تمام شد. هنوز به طور قطعی مشخص نیست که مرحله دوم برگزار می‌شود یا نه اما احتمالا دور دوم در گرگان و حدود یک ماه دیگر برگزار می‌شود. اگر این اتفاق رخ ندهد رقابت‌های این فصل با برگزاری همان دور اول خاتمه خواهد پذیرفت. در این شرایط ما قهرمان می‌شویم و به لیگ برتر صعود می‌کنیم. سرمربی تیم رعد پدافند هوایی درباره عملکرد تیمش اضافه کرد: بچه‌ها نمایش خوبی داشتند و خیلی راضی بودیم. سابقه نداشته که مسابقاتی برگزار شود و ما ۴ سکو از ۶ سکو را به خود اختصاص دهیم. در ۲ بخش تایم تریل و استقامت رتبه‌های دوم و سوم را به دست آوردیم و در مجموع به مقام نخست دست پیدا کردیم. انتظار چنین نتیجه‌ درخشانی را حقیقتا نداشتیم زیرا بعضی از نفرات تیم ما تمرینات مستمر و ایده‌آلی نداشتند اما ۲ تیم را روانه مسابقات کردیم و با توجه به ترکیبی که داشتیم و کمکی که تیم دوم کرد، این نتایج عالی به دست آمد. وی در ادامه بیان داشت: تمام اعضای تیم ما را ورزشکاران سرباز و یا مشمول تشکیل می‌دهند. خدا را شکر حمایت‌های فوق‌العاده‌ای از سوی سروان رضا قلیچی(مدیر تیم) و سرهنگ محمد صانعی(مدیرکل تربیت‌بدنی پدافند هوایی ارتش) صورت گرفت و ما در آرامش آماده این رقابت‌ها شدیم. اگر این حمایت نبود بدون شک چنین نتایج خوبی به دست نمی‌آمد. در تیم ما دوچرخه‌سوارهای شناخته‌شده‌ای چون سید محمد حسینی و سجاد جعفرنسب حضور دارند که در مسابقات برون‌مرزی هم سابقه شرکت دارند. زرین‌فر در پایان گفت: فعلا هدف ما این است که آمادگی بچه‌ها را بالا نگه داریم تا در صورت برگزاری دور دوم مسابقات بتوانیم در جمع ۲ الی سه تیم نخست قرار گرفته و راهی لیگ برتر دوچرخه‌سواری شویم. همچنین حضور در مسابقات برون مرزی هم در دستور کار ما قرار دارد. اگر شیوع ویروس کرونا نبود خیلی زودتر به این سفرها می‌رفتیم. کرونا برنامه‌های ما را حسابی به هم ریخت. به مناسبت روز پدافندهوایی ارتش مسابقاتی را تحت عنوان حرم تا حرم داشتیم که دوچرخه‌سواران از مرقد امام خمینی(ره) تا حرم مطهر امام رضا(ع) را رکاب می‌زدند اما ۲ سال است که نتوانستیم این مسابقات را برگزار کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر باشگاه رعد پدافند فدراسیون دوچرخه سواری لیگ برتر پدافند هوایی رعد پدافند هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

 قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

بازی شماره ۱: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره ۲: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره ۳: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره ۴: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده دیدار شماره ۳ رودرروی برنده مسابقه شماره ۴ می‌رود.

برنامه مسابقات اعلام نشده، اما از ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت به عنوان زمان برگزاری مرحله یک چهارم نهایی نام برده شده و مرحله نیمه نهایی ۲۴ و ۲۵ خرداد برگزار خواهد شد. قرار است دیدار نهایی نیز ۳۰ خرداد انجام شود.

دیگر خبرها

  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال