Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها را مجبور به برگزاری "حضوری" امتحانات پایان ترم نکردیم،‌ گفت: این اجازه به دانشگاه‌ها داده شده تا بر اساس شرایط خود در خصوص نوع برگزاری امتحانات تصمیم گیری کنند.

دکتر محمد علی زلفی گل در گفت وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: تصمیم گیری در خصوص برگزاری حضوری یا مجازی امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بر عهده دانشگاه‌ها گذاشته شده است و اجباری از سوی وزارت علوم برای برگزاری حضوری امتحانات وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر علوم همچنین خاطرنشان کرد: البته دانشگاه‌هایی که می‌خواهند امتحانات آخر ترم خود را حضوری برگزار کنند، شرایط را بسنجند و بر اساس شرایطی که دارند امتحانات پایان ترم دانشجویان را "حضوری" کنند؛ چرا که دانشجویانی که غیربومی هستند در صورت حضور در دانشگاه‌ها برای امتحانات نیازمند اسکان در خوابگاه‌ها هستند.

وی خاطر نشان کرد: برخی از دانشگاه‌های ما در حد کافی امکانات خوابگاهی و سلف سرویس برای ارائه خدمات رفاهی و اسکان دانشجویان دارند در نتیجه می توانند آزمون های پایان ترم جاری دانشجویان را به صورت حضوری برگزار کنند اما برخی دیگر از دانشگاه‌ها هنوز آمادگی پذیرش دانشجویان از این جهت را ندارند بنابراین آزمون‌های آنها به شکل مجازی برگزار خواهد شد.

دکتر زلفی گل با بیان اینکه در وزارت علوم نسخه یکسانی برای دانشگاه ها نمی پیچیم، تاکید کرد: همه دانشگاه‌ها شرایط یکسانی به منظور پذیرش حضوری دانشجویان ندارند، به همین علت نسخه یکسانی برای تمام دانشگاه‌های کشور نمی‌توانیم بپیچیم و لازم است که دانشگاه‌ها خودشان در این زمینه تصمیم گیری کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: امتحانات پایان ترم دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­­­پورحسینی افزود: در دو سال گذشته در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، ظرفیت خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران دو برابر شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت: این تعداد خوابگاه کفایت نمی‌کند و معاونت دانشجویی فرهنگی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صدد است طی یک سال آینده ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی را دو برابر کنند.   مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت ادامه داد: به تعداد تخت‌های خوابگاه‌های مجردی هم ۱۰ هزار تخت افزوده شده است.   پورحسینی ضمن تشکر از خیرینی که در این امر مشارکت داشتند، افزود: همچنان از همکاری خیرین در این حوزه استقبال می‌کنیم. ­

دیگر خبرها

  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز