Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین امینیان روز شنبه در آیین تجلیل از فناوران و نو آوران این شهرستان تجهیزات، سایت و فضای فیزیکی مناسب را از جمله نیازهای پژوهش سرای دانش آموزی هشترود عنوان کرد و گفت: اگر این مرکز از فضای مناسبی برخوردار باشد به طور حتم شرایط بهتری در جهت ارائه خدمات آموزشی و علمی به دانش آموزان فراهم می شود. 
فرماندار هشترود توسعه روستاها با محور پژوهش را خواستار شد و گفت: از پژوهشگران حوزه روستایی حمایت خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امینیان گفت: تحقیق، پژوهش و فنآوری به عنوان نبض تپنده تولید و خودکفایی است و می تواند باعث پویایی و تحرک جامعه شود.
وی افزود: فعالیت های پژوهشی از شاخص های اصلی توسعه و پیشرفت هر کشوری به حساب می آید که چراغ علم و دانایی را در جامعه روشن نگاه می دارد.
امینیان از کسب رتبه دوم این شهرستان در نهمین نمایشگاه ربع رشیدی امسال خبر داد و گفت: این کسب رتبه برای دومین سال پیاپی است .
وی گفت: پژوهشگران هشترودی در این نمایشگاه ۱۳۳ طرح داده بودند که از این تعداد ۱۱۸ مورد ایده، ۱۴ مورد تجاری سازی و یک مورد هم فروش محصولات دانش بنیان بود.
در این آئین همچنین از سه کتاب " مقایسه تطبیقی حروف جر عربی با حروف اضافه فارسی" به نویسندگی کریم‌جعفری، "برنامه ریزی کلاس های چند پایه" به نویسندگی احیان عبدالله زاده و حسین لطفی و " تغذیه و عملکرد ورزشی: تالیف دکتر ذبیح الله شهرستانی رونمایی شد.

برچسب‌ها هشترود پژوهش پژوهشگر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود پژوهش پژوهشگر هشترود پژوهش پژوهشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدآقامیری بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه مونوریل قم گفت: رییس جمهور بر تکمیل پروژه مونوریل قم اعتقاد دارد، چرا که سرمایه گذاری قابل توجهی در این پروژه صورت گرفته است.

استاندار قم بیان کرد: دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور بر این امر تاکید دارند که پروژه‌های نیمه کاره باید به اتمام برساند و در خصوص پروژه مونوریل قم نیز هزینه‌های زیادی صرف شده که در نهایت مردم باید از آن بهره برند.

آقامیری عنوان کرد: در حال حاضر پروژه مونوریل قم در ۴.۷ کیلومتر ۶۰ درصد پیشرفت داشته و مابقی آن نیز باید تکمیل شود.

وی تاکید کرد: دولت در تکمیل پروژه مونوریل قم عزمی جدی دارد و از ابتدای حضور من در استان قم تکمیل این پروژه در دستور کار بوده است و رییس جمهور هم بر تکمیل دو پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکید دارند.

استاندار قم عنوان کرد: ممکن است در سفر رییس جمهور به قم که طی روزهای آینده صورت می‌گیرد بازدید از آن در برنامه‌های رییس جمهور پیش بینی شود.

کد خبر 6094705

دیگر خبرها

  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳