Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز شنبه ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستبند پلیس بر دستان سارقان احشام در شوش

سرهنگ  روح الله یاری زاده فرمانده انتظامی شوش گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان شوش، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و راه اندازی گشت‌های هدفمند، ۲ سارق حرفه‌ای احشام در ارتباط با سرقت‌های به‌وقوع پیوسته را حین سرقت شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ یاری زاده ادامه داد: متهمان در تحقیات پلیس به ۶ فقره سرقت احشام و ۴ فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان شوش اعتراف کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی در دام پلیس ایذه

سرهنگ عبدالرسول جوکار سرپرست انتطامی ایذه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و معابر در سطح شهرستان ایذه، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس پاسگاه هلایجان شهرستان ایذه با انجام کار اطلاعاتی هویت ۲ سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ جوکار اضافه کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی و یک فقره سرقت از معابر در سطح شهرستان ایذه اعتراف کرد.

سرپرست انتظامی شهرستان ایذه گفت:  متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد و شهروندان ضمن توجه به هشدار‌های پلیس هرگونه ترددمشکوک افراد و وسایل نقلیه را بلافاصله از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

با سرعت عمل پلیس سارق به‌عنف دستگیر شد

 سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: به دنبال تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ورود به‌عنف سارق به منزل در یکی از مناطق شهر اهواز، بلافاصله ماموران کلانتری ۳۳ به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور به موقع ماموران پلیس سارق در محل شناسایی شد و سارق که خود را در حلقه محاصره پلیس دید به وسیله چاقو به سمت ماموران پلیس حمله ور شد که با رعایت قانون بکارگیری سلاح پس از هشدار با شلیک گلوله از ناحیه پا آن را زمین گیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز اضافه کرد: در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد سارق دارای سوابق کیفری متعدد است.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اندیمشک

سرهنگ جواد مراونه فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طرح پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه بی‌امان با فروشندگان مواد مخدر توسط ماموران پلیس پیشگیری، پلیس‌های تخصصی و پاسگاه‌های مربوطه در منطقه کوی لور به مرحله اجرا در آمد.

او ادامه داد: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی ۴ نفر از عاملان اصلی فروش موادمخدر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی چند عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اندیمشک اضافه کرد: در این ارتباط ۳ باب مغازه متعلق به متهمان که پاتوق استعمال و محل فروش موادمخدر بوده با هماهنگی بعمل آمده تخریب شدند.

سرهنگ مراونه گفت: در این عملیات‌ها تعداد زیادی آلات استعمال موادمخدر، وسایل مخصوص توزین و تعدادی وسایل نقلیه فاقد پلاک توقیف شدند و پلیس با تلاش شبانه‌روزی با فروشندگان موادمخدر به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

دستبند پلیس بر دستان سارق حرفه‌ای دوچرخه در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در شهرستان اهواز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۵ با انجام اقدامات تخصصی یک سارق حرفه‌ای دوچرخه را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان اهواز اعتراف کرد و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی دستگیری سارق فرمانده انتظامی سطح شهرستان شهرستان اهواز دستگیر کردند شهرستان ایذه دستگیری سارق ماموران پلیس فقره سرقت حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابورگفت:با اعلام یکی از شهروندان نیشابوری مبنی بر سرقت سنگ‌های فیروزه از مغازه وی، ماموران دایره تجسس کلانتری  عملیات رد یابی وی را آغاز و وی را شناسایی کردند.

سرهنگ حسبن احمدی افزود: متهم پس از شناسایی و هماهنگی‌های قانونی، دستگیر و خودرو وی نیز توقیف شد.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم سنگ‌های فیروزه سرقتی به ارزش تقریبی ۸۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی نیشابوربا بیان اینکه؛ متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، افزود: تحقیقات از متهم برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

سرهنگ احمدی گفت: سارق پس از سرقت با یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ از محل متواری شده بود که همین اطلاعات موجی سهولت کار پلیس شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد