Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ویژه سوئد در امور یمن با مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان رایزنی کرد.

به گزارش مشرق، «پیتر سمنی بی» نماینده ویژه سوئد در امور یمن امروز شنبه با علی‌اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در امور ویژه سیاسی، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار آخرین تحولات در صحنه‌های داخلی و خارجی یمن بررسی و در خصوص زمینه‌های همکاری مشترک ایران و سوئد در رابطه با بحران یمن، رایزنی و تبادل نظر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آخرین رایزنی‌های اخیر منطقه‌ای نماینده ویژه سوئد در امور یمن و تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در خصوص رفع محاصره علیه مردم یمن، برقراری آتش‌بس و روند صلح و رفع خطر نشت نفت از نفتکش صافر، محورهای اصلی گفتگوهای خاجی و نماینده سوئد در این دیدار بود.

مشاور ارشد وزیر امور خارجه همچنین بر حل بحران یمن از طرق سیاسی، برگزاری گفتگوهای یمنی - یمنی و تشکیل یک حکومت فراگیر در تمامی سرزمین یمن با مشارکت تمامی گروه‌ها و احزاب سیاسی در صحنه کشور تأکید کرد.

نماینده ویژه سوئد نیز با تأکید بر نقش برجسته جمهوری اسلامی ایران در کمک به برقراری صلح در یمن و منطقه، مساعی سازمان ملل را در برقراری آتش‌بس، رفع محاصره اقتصادی و از سرگیری گفتگوهای سیاسی در یمن را تشریح کرد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران علی اصغر خاجی جمهوری اسلامی ایران خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مشاور ارشد وزیر امور خارجه نماینده ویژه سوئد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی

نماینده تهران با انتقاد از وضعیت ارزش پولی در کنایه‌ای از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی خواست که اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند.

مصطفی میرسلیم نماینده تهران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند، چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

 

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: بلینکن برای برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه تلاش می‌کند
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • پس لرزه‌های یک شکست
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • تور منطقه‌ای «جان بس» برای رایزنی درباره افغانستان
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین