Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: امیدوارم با آمادگی که بازیکنانم دارند، از این مرحله به سلامت عبور کنیم.

خبرگزاری میزان - سید داود سیدعباسی، سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی سختی در پیش داریم؛ هندوانه دربسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراحل نخست شناخت کافی از رقبا نداریم و فکر می‌کنم و بازی سختی در پیش داشته باشیم. امیدوارم با آمادگی که بازیکنانم دارند، از این مرحله به سلامت عبور کنیم.

*طی صحبتی که با مدیران تیم داشتم قرار شد سرمربی بمانم. البته قبلا هم توضیح داده‌ام، قرار است یک مربی خارجی اضافه کنیم. گزینه اول و آخر من کوزین بود، ۲، ۳ بار با او صحبت کردم. از دفعه قبلی که در پدیده کار کردیم، با او احساس قرابت و راحتی دارم و قرار بود او بیاید و اگر نیاید مربی ایرانی به کادرم اضافه می‌شود. به همراه همکارانم اختیار تام دارم، مسئولیت فنی به عهده من است.

*هر کمکی از دستم برآید برای کمک به این تیم انجام می دهم. دو فصل برای ابومسلم بازی کردم، یک فصل مربی این تیم بودم و فصل قبل هم معاون اجرایی این تیم بودم.

*به واسطه دوستی نزدیکی که با رحمتی، بادامکی، نوازی و سامره داشتم، از احوالات پدیده با خبر بودم. حتی این تیم وقتی به تهران آمد، سر تمرین رفتم اما امسال تا شب بازی با پدیده اصلا ارتباطی با این تیم نداشتم. حتی یک بازی این تیم را هم ندیده بودم.

*طی صحبتی که با حمیداوی داشتم، ابتدا سعی کردم وی را متقاعد کنم راه حل بهتری فراهم شود. بعد از آن در خصوص کوزین صحبت کردیم و تا این لحظه به واسطه مشکلات و کارهایی که در ایتالیا دارد، فعلا همکاری میسر نشده است‌.

*مشکلاتی بین طرفین وجود دارد اما امیدوارم حل شود و بتوانیم از دانش کوزین استفاده کنیم‌. این پول حق کوزین است و قطعا پرداخت می‌شود.

*قطعا صفر تا ۱۰۰ مسائل فنی برعهده من و همکارانم است. دوستی چندین ساله با حمیداوی دارم اما این مساله باعث نمی‌شود که بخواهیم در حیطه یکدیگر وارد شویم.

*اشکش: مقابل شهرخودرو از پیش بازنده نیستیم

ابراهیم اشکش، سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی هم در نشست خبری پیش از بازی با شهرخودرو اظهار داشت:

*بسیار خوشحالیم که در مشهد مقدس هستیم، ان‌شاءالله امام رضا (ع) در این شرایط سخت پشتیبان مردم ایران باشد. هر دو تیم استقلال ملاثانی و شهرخودرو نتایج خوبی در لیگ یک و برتر نگرفته اند اما امیدواریم بتوانیم با نتیجه‌ای خوب مشهد را ترک کنیم.

*قبل از بازی هیچ وقت در این خصوص صحبت نمی‌کنم. امیدوارم همه بازیکنانی که وارد زمین می‌شوند، بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذارند.

*از پیش‌بازنده نیستیم و تمام تلاش خود را برای یک نتیجه خوب به کار می‌ گیریم.

بیشتر بخوانید: سیدعباسی: تنها گزینه خارجی پدیده، کوزین است/ به جدول نگاه کنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: سیدعباسی پدیده مشهد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پدیده سیدعباسی پدیده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!

به گزارش ورزش سه، محمد نصرتی مربی تیم تراکتور پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن در گفتگو با خبرنگاران گفت: بازی دشواری بود ولی خدارا شکر به شیرینی برای تراکتور به پایان رسید. اول از همه به همه هواداران عزیزمان تبریک می‌گویم و امیدوارم گوشه‌ای از دل‌شان را شاد کرده باشیم. من در جریان بازی هم متوجه شدم که دو نفر از هواداران دچار مشکل قلبی شدند و امیدوارم مشکلی برای آن دو هواداری هم که حال نامساعدی داشتند پیش نیامده باشد و سلامت باشند.
او ادامه داد: به بازیکنان‌مان هم تبریک می‌گویم که در این شرایط پر استرس خیلی خوب کار کردند. نکته‌ای که می‌خواهم به آن اشاره کنم این است که تاثیر حضور هواداران و انرژی‌ای که می‌فرستند بسیار موثر است. امروز دیدیم وقتی هواداران پورحمیدی را تشویق کردند چقدر او روحیه گرفت و در جریان بازی یک موقعیت جدی را از حریف گرفت.

وی افزود: شما خودتان را جای بازیکن بگذارید. واقعا همه بچه‌ها خوب کردند و استرس هم باعث می‌شود انرژی بازیکنان از دست برود و دیدیم که محمد نادری و مهدی شیری که بازی خوبی هم داشتند تحت تاثیر استرس بودند. درود به شرف هواداران که می‌دانستند بازی حذفی است و آمدند. دیدید که چقدر انرژی مثبت به ما دادند و کمک کردند این روند ادامه داشته باشد. بازیکنان ما هم با یک انرژی و تلاش بیشتری پا به زمین گذاشتند و فوتبال است.

ویدئو: 331145

نصرتی در ادامه خاطرنشان کرد: من بعد بازی لیگ که آن اتفاق افتاد. یک حادثه بود و این بازی هم پیش آمد. پورحمیدی بعد از آن بازی در رختکن گریه می‌کرد و ما نتوانستیم گریه‌اش بند نمی‌آمد و می‌خواستم بیاورمش تا مصاحبه کند ولی گفت نمی‌توانم. به او هم گفتم که حسین جان پیش می‌آید و این باعث می‌شود بزرگتر شوی. ما می‌خواستیم همه کنار هم جمع شویم.

نصرتی درباره حضور حمید مطهری تاکید کرد: حمید مطهری در دوران فوتبالش دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست بع عنوان فوتبالیست زیاد بازی کند. ایشان خودشان هم گفتند که در این مقطع باید دست به دست یکدیگر بدهیم و به تیم بزرگ تراکتور کمک کنیم. الان شرایط گونه‌ای است که ما باید کمک کنیم. الان استقلال و پرسپولیس از حذفی حذف شدند و این شرایط خوبی است. من در مصاحبه قبل هم گفتم واقعا از آسیا که حذف شدیم من غم بزرگی در سینه داشتم. فکر می‌کنم با حذف تیم های بزرگ می‌توانیم در اینجا دوباره خودی نشان دهیم و به آسیا برسیم. امیدوارم که این اتفاق دوباره رخ دهد و نماینده‌ی ایران در آسیا باشیم.

دیگر خبرها

  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند