Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی در واکنش به صحبت‌های عضو کمیته انضباطی مبنی بر اینکه نساجی از استقلال شکایت نکرده است، گفت: ما به تصمیم کمیته انضباطی احترام می‌گذاریم، اما باید این نکته را هم در نظر گرفت که در بازی ما مقابل استقلال، آقای خلیفه سلطان به‌عنوان ناظر بازی به باشگاه استقلال اعلام کرد که حق استفاده از دو بازیکن خارجی‌اش را ندارد، اما همانطور که دیدید این دو بازیکن جلوی نساجی بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه نساجی ادامه داد: بعد از آن مسابقه، ناظر بازی در صورتجلسه‌ای همه موارد را به اطلاع سازمان لیگ رساند و سازمان لیگ هم این موضوع را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع داد. حتماً هم در جریان هستید که استقلال در بازی بعدی‌اش مقابل گل‌گهر نتوانست از دو بازیکن خارجی‌اش استفاده کند.

سیف‌الله‌پور با اشاره به اینکه «گزارش ناظر بازی اهمیت زیادی دارد.»، خاطر نشان کرد: چطور سرمربی تیم ما شش جلسه محروم شد؟! قطعاً باشگاه گل‌گهر که شکایتی از ساکت الهامی نکرده بود،‌ بلکه کمیته انضباطی براساس گزارش ناظر و داور بازی، سرمربی تیم ما را محروم کرد و حالا هم بحث ما این است که ناظر بازی استقلال – نساجی، در گزارشی که به سازمان لیگ داده به موضوع دو بازیکن خارجی استقلال اشاره کرده بود.

بیشتر بخوانید: قلم قرمز فرهاد مجیدی روی نام ۴ بازیکن اصلی استقلال

۲۵۷ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه استقلال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال باشگاه نساجی قائمشهر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال لیگ برتر بیست و یکم کمیته انضباطی ناظر بازی دو بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی که به عنوان یکی از مدعیان سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود، ۶ دیدار حساس و فینال گونه تا پایان مسابقات دارد. نساجی در هفته بیست و پنجم باید در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان رو در روی ذوب آهن قرار گیرد.

نساجی برای این بازی می‌تواند از محسن کریمی مهاجم تازه به خدمت گرفته خود استفاده کند. این بازیکن پس از جدایی از خوشه طلایی ساوه در تمرینات نساجی حضور یافت و پس از تأیید ساکت الهامی با این باشگاه قرارداد امضا کرد و همراه با سایر بازیکنان به تمرین می‌پردازد.

کریمی که سابقه بازی برای استقلال تهران را هم در کارنامه خود دارد در صورت صلاحدید الهامی می‌تواند در دیدارهای باقی مانده به میدان برود. قرارداد این بازیکن تا پایان فصل است و در صورت رضایت کادر فنی تمدید خواهد شد.

تیم‌های نساجی و ذوب آهن روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۸ به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 6089902

دیگر خبرها

  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود