Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کیخسرو دستغیب رئیس پلیس راه کرمانشاه گفت : طبق اعلام هواشناسی این بارش‌ها کماکان تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و همین موضوع می‌طلبد رانندگان قبل از حرکت از وضعیت جاده‌ها و مسیر خود مطلع شده و با احتیاط رانندگی کنند.

او گفت : در این میان ممکن است رانندگان در گردنه‌های استان با مه صبحگاهی مواجه شوند و با توجه به لغزندگی جاده‌ها بهترین اقدام پیشگیرانه از حوادث، رانندگی با سرعت مطمئنه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دستغیب با بیان اینکه اغلب تصادف‌ها به علت سرعت غیر مطمئن و دید ناکافی در شرایط نامساعد جوی رخ می‌دهد، افزود: رانندگان وسایل نقلیه‌ای که در پشت سر وسیله نقلیه دیگر حرکت می‌کنند موظفند فاصله مناسبی را برای جلوگیری از تصادف با خودروی جلویی داشته باشند چراکه زمان توقف در جاده لغزنده بیشتر از زمان توقف در جاده خشک طول می‌کشد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: در این میان کامیون‌ها در جاده‌های بارانی باید هنگام حرکت فاصله بیشتری با خودرو جلویی خود داشته باشند به طوری که وسیله نقلیه دیگری که از آن‌ها سبقت می‌گیرد، بتواند پس از سبقت بار دیگر در جلوی آن‌ها وارد مسیر مجاز عبور شود.

او ادامه داد: با توجه به اینکه احتمال بارش برف وجود دارد همراه داشتن تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ الزامی است و قبل از حرکت نسبت به کنترل بخاری، برف پاکن، مخزن آب شیشه شور، لاستیک‌ها و چراغ‌ها اقدام شود.

 دستغیب گفت: رانندگان بهتر است از سفر‌های غیر ضروری در زمان بارندگی خودداری کنند و در صورت لزوم به سفر، زمان را به گونه‌ای مدیریت کنند که نیاز به عجله و شتاب در رانندگی نباشد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در شهر هوره

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، شهردار هوره گفت: ظهر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه یک خوردو مینی بوس در مسیر بن- اصفهان در حال حرکت بود است که به دلیل بریده شدن ترمز در شهر هوره واژگون شد.
عباسیان افزود: این خودرو در مسیر حرکت با چندین خودرو نیز برخورد داشته و به دیواره حسینیه این شهر برخورد کرده است و خوشبختانه این تصادف تلفات جانی نداشته است.

دیگر خبرها

  • یک افسر روسی، مسئول آموزش رانندگان در تهران قدیم!
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • آموختن اتول‌رانی زیر تابلو پرستو | مسئول آموزش رانندگان یک افسر روسی بود
  • حادثه رانندگی در محور  ارومیه _ سلماس
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • حادثه رانندگی در شهر هوره
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • عملیات برف‌روبی در جاده سی سخت به پادنا
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید