Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در دیدارهای مرحله مرحله یک‌ چهارم نهایی تیم‌های سایپا تهران و شهرداری ورامین در سه ست متوالی به ترتیب مقابل تیم‌های پاس گرگان و شهرداری گنبد پیروز و راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.

همچنین تیم‌های آذر باتری ارومیه با برتری سه بر یک مقابل تیم پیکان تهران و هورسان رامسر با پیروزی سه بر ۲ مقابل لبنیات هراز آمل به جمع چهار تیم برتر مسابقه‌ها صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر والیبال جوانان باشگاه‌های ایران در بخش پسران فردا (یکشنبه) با مصاف تیم‌ سایپا تهران با آذرباتری ارومیه و تیم شهرداری ورامین مقابل هورسان رامسر انجام می‌شود.  

این مسابقه‌ها از روز شنبه ۲۰ آذر ماه جاری با حضور ۱۴ تیم در ۲ گروه هفت تیمی در سالن‌های جهان پهلوان تختی و شهدای اردهال کاشان آغاز شده و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.

در گروه نخست تیم‌های سایپا تهران، آذرباتری ارومیه، راه‌یاب ملل مریوان، مس رفسنجان، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد و هورسان رامسر با هم به رقابت کردند و در گروه دوم تیم‌های پیکان تهران، فولاد سیرجان، لبنیات هراز آمل، پاس گرگان، شهداب یزد، سپاهان اصفهان و شهرداری ورامین به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان مرحله مقدماتی این رقابت‌ها، چهار تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی صعود کردند و با انجام چهار مسابقه، چهره تیم‌های صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد.

حسن فتاحی رییس هیات والیبال کاشان به عنوان سرپرست کل، اصغر حاجی کاظمی ناظر داوری و احمد دامغانی‌نژاد به عنوان نماینده سازمان لیگ فدراسیون در این مسابقه‌ها فعالیت دارند.

همچنین فریبرز مرادیان، رمضانعلی عزیزی، علیرضا گیلانی و مرتضی فاخران ناظران فنی و سعید واعظی، محمد هاشم‌اف، محمدرضا عزیزیان، علیرضا پوردهقان، محمد وحید مهرپور، احمد سرمست، مجتبی نعمتی، صادق رضایی و محمد آقایی داوران این مسابقه‌ها هستند.

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی لیگ برتر والیبال کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی لیگ برتر والیبال کاشان فدراسیون های ورزشی لیگ برتر والیبال کاشان نیمه نهایی مسابقه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم به میزبانی کشور تایلند در حال برگزاریست امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت و در دور دوم مرحله گروهی رقابت‌ها تیم ایران یک با ترکیب حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نویی با نتیجه ۲ به صفر برابر تیم هنگ کنگ ۲ به برتری رسید و راهی مرحله یکچهارم پایانی شد.    تیم ایران یک پیش از این هم در گروه ۳ مقدماتی مسابقات مقابل تیم‌های ویتنام یک، استرالیا ۲ به برتری رسیده و به عنوان صدر نشین به دور بعد راه پیدا کرده بود.    تیم کشورمان برای رسیدن به نیمه نهایی، امروز به مصاف تیم نیوزیلند ۲ می‌رود.    اما در گروه چهار مقدماتی، تیم ایران دو متشکل از (محمد رسول بستگانی – کیارش باقری) با تیم‌های چین یک، سنگاپور یک و ویتنام دو مسابقه داد و بدون کسب پیروزی از حضور در مرحله بعد بازماند. ­

دیگر خبرها

  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا