Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، غلامرضا مرتضوی فرماندار سنقر و کلیایی گفت : ساده‌انگاری دستورالعمل ها و تزریق نکردن دز سوم واکسن کرونا می‌تواند مقدمه‌ای برای شیوع پیک ششم در جامعه باشد.

او گفت : تاکنون در سنقروکلیایی ۱۲۹ هزار و ۶۶٢ دز واکسن تزریق شده است که ٩۴ درصد جامعه هدف این شهرستان دز اول و بیش از ٧٨ درصد نیز دز دوم را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سنقر وکلیایی از مردم خواست تا با توجه به تاکید کارشناسان و پزشکان بعد از گذشت زمان مشخص نسبت به تزریق دز سوم و یادآور اقدام کنند.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونای سنقر وکلیایی افزود: تداوم روند کاهشی و استمرار وضعیت آبی کرونایی شهرستان در گرو رعایت دستورالعمل ها و توجه ویژه به امر واکسیناسیون است.

او گفت: تمامی مراکز واکسیناسیون آمادگی لازم برای تزریق واکسن کرونا را دارند و همشهریان می‌توانند با مراجه به پایگاه‌های تزریق واکسن و یا مراکز بهداشت شهرستان واکسن دریافت کنند.

تغییر رنگ سرپل ذهاب از زرد به آبی

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: تغییر رنگ این شهرستان از زرد به آبی در رنگ‌بندی جدید کرونایی نتیجه همراهی و مشارکت مردم در رعایت دستورالعمل‌ها و پایبندی به موازین بهداشتی است.

نورالدین فرزادی پور از دیگر دلایل موفقیت این شهرستان در بهبود وضعیت کرونایی، به تلاش‌های مدافعان سلامت و کادر پرتلاش درمان و همچنین ستاد کرونا اشاره کرد.

او افزود: اگر مردم موازین بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از دورهمی‌ها و رعایت فاصله اجتماعی را جدی بگیرند می‌توانیم در مهار کرونا موفق‌تر عمل کنیم.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: در گذشته به دلیل کوتاهی و قصور و عدم همراهی بعضی افراد وضعیت ما به سمتی رفت که تا ماه‌ها شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشت، اما به محض اطلاع مردم و آگاه شدن از تکالیفی که دارند همه دست بدست هم دادند و با همراهی و مشارکت شاهد آبی شدن وضعیت شهرستان هستیم.

فرزادی پور ادامه داد: البته این وضعیت شکننده است و باید همچنان در رعایت اصول بهداشتی جدی باشند و واکسیناسیون را نیز جدی بگیرند.

او گفت: ویروس کرونا همچنان در کمین همه افراد است و نیاز است از دورهمی‌ها و حضور در اجتماعات سنگین و پر از ازدحام خودداری کنیم.

فرماندار سرپل‌ذهاب افزود: در مجموع این شهرستان پیشرو در امر واکسیناسیون کرونا در سطح استان کرمانشاه است و هم اکنون ۹۴ و هفت دهم درصد جمعیت هدف علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

فرزادی پور گفت: در این راستا نقش شبکه بهداشت و درمان نقش بی بدیل است ضمن اینکه با تلاش مضاعف در این ایام متحمل زحمات زیادی شده‌اند.

او افزود: اگر به فکر ایمن سازی زندگی مردم باشیم بسیاری از خسارت‌هایی که بدنبال پیامد‌های تهدید کننده سلامت و ایمنی مردم است را باید به حداقل ممکن برسانیم.

پلمب ۱۹ واحد صنفی متخلف

فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب گفت: ۱۹ واحد صنفی متخلف توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس در این شهرستان پلمب شد.

 نوذر شاه حسینی افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف متخلف و فاقد پروانه کسب، طی ۴۸ ساعت توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس سرپل ذهاب اجرا شد.

او افزود: در همین راستا ۹۳ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند که در جریان این بازدید، ۱۹ واحد صنفی متخلف و فاقد پروانه کسب با همکاری اتاق اصناف بدلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات مربوطه پلمب شدند.

فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب گفت: پیشگیری از فرار مالیاتی، رعایت موازین بهداشتی و ارائه خدمات استاندارد از اهداف اجرای این طرح است.

 شاه حسینی ادامه داد: افرادی که قصد فعالیت در بازار را دارند باید نسبت به کسب مجوز و پروانه فعالیت اقدام کرده و از ارتکاب تخلفات صنفی خودداری کنند.

او از اقشار مختلف مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا سرپل ذهاب گفت واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه در احکامی جداگانه، سه معاون فرماندار و دو بخشدار را منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز پنجشنبه «علی تیشه کنی» را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان هرسین، «افشین کیانی» را به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری روانسر و «احسان خسروی» را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری کرمانشاه منصوب کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین «حامد بهشتی» و «میثم همتی» را به ترتیب به عنوان سرپرست بخشداری فیروز آباد و سرپرست بخشداری کوزران شهرستان کرمانشاه منصوب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی است
  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • ادامه بارش باران در کرمانشاه
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • جاده‌های کرمانشاه از امروز شلوغ می‌شود/رانندگان احتیاط کنند