Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@18:11:45 GMT

پیش بازی تاتنهام - لیورپول؛ دو روی یک سکه

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۱۴۷۴

پیش بازی تاتنهام - لیورپول؛ دو روی یک سکه

در بازی پیش رو، یک تیم از فاصله زیاد بین مسابقاتش رنج می برد و دیگری درگیر فشردگی بی امان بازی هاست. 

با توجه به لغو شدن بازی های قبلی تاتنهام مقابل رن، برایتون و لسترسیتی به خاطر شیوع ویروس کرونا در باشگاه، از آخرین بازی این تیم دو هفته می گذرد. این نبودن در فضای رقابتی ممکن است کار دست اسپرز بدهد ولی نکته قابل تاکید اینجاست که آن ها هر ۴ بازی خانگی خود تحت هدایت آنتونیو کونته را با پیروزی به پایان رسانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لیورپول پس از برد ۳-۱ در بازی روز پنجشنبه مقابل نیوکاسل، فشارها روی منچسترسیتی صدرنشین را حذف کرد. قرمزها در ۶ بازی اخیر خود در لیگ برتر برنده شده اند و در فرم خیره کننده ای به سر می برند. وضعیت این تیم نقطه مقابل تیم میزبان است؛ یعنی فشردگی بازی ها کار را از نظر قوای جسمانی برای آن ها سخت می کند. 

سهم کونته و کلوپ از رویارویی های قبلی با یکدیگر، ۱ برد و ۱ شکست بوده و ۲ تقابل دیگر آن ها با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. 

اطلاعات بازی تاتنهام - لیورپول روز و تاریخ برگزاری: یکشنبه ۱۹ دسامبر ۲۰۲۱ / ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت: ۲۰:۰۰ ورزشگاه: تاتنهام هاتسپر داور: پل تیرنی تورنمنت: هفته هجدهم لیگ برتر ترکیب احتمالی تاتنهام و لیورپول

غایبان دو تیم تاتنهام و لیورپول

اخبار بازی تاتنهام - لیورپول کونته در مورد ناکامی کین در گلزنی: عجیب است اما پیش می آید وضعیت دو تیم در جدول رده بندی

نکات آماری بازی تاتنهام - لیورپول تاتنهام در ۴ بازی خانگی اخیرش نباخته است هر ۷ بازی اخیر این دو تیم با برتری لیورپول به پایان رسیده است لیورپول در هر ۲۶ بازی خارج از خانه اخیرش در مجموع رقابت ها موفق به گلزنی شده است؛ چیزی که در تاریخ این باشگاه بی سابقه بوده است نتایج رویارویی های اخیر تاتنهام و لیورپول

پیش بینی هو اسکورد از بازی تاتنهام - لیورپول

تاتنهام ۰-۲ لیورپول

اخبار داغ 

توافق عادل فردوسی پور با شبکه سه! / فوتبال 360! باشگاه پرسپولیس اقدام وکیل خود را محکوم کرد روش جالب باشگاه استقلال برای تکذیب شایعه اختلاف گابریله پین و فرهاد مجیدی استفاده از مانکن در تمرینات تاتنهام به خاطر کمبود بازیکن اتفاق تاریخی در فوتبال سوئد؛ ملی‌پوشان مرد و زن دستمزد برابر می‌گیرند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد

عملکرد ضعیف ناپولی در این فصل با وجود تعویض مربی بهبود پیدا نکرد و مدیران این باشگاه به دنبال یافتن مربی بزرگی بودند که بتواند آنها را بار دیگر به روز‌های خوب فصل گذشته برگرداند.

یکی از نام‌هایی که در چند هفته اخیر بار‌ها و بار‌ها در کنار نام این باشگاه به گوش رسید، آنتونیو کونته بود. این مربی ایتالیایی پس از قطع همکاری با تاتنهام در بهار سال گذشته هدایت تیم دیگری را بر عهده نگرفته و در این مدت مشغول استراحت بود.

اما حالا به نظر می‌رسد که او بار دیگر قصد دارد به دنیای مربیگری برگردد و رسانه‌های ایتالیایی مانند خبر داده‌اند که مذاکرات از چند هفته قبل آغاز شده است و دو طرف بالاخره برای امضای قرارداد با یکدیگر به نتیجه رسیده‌اند

گفته می‌شود که کونته قراردادی سه ساله با دستمزد سالانه ۶.۵ میلیون یورو با ناپولی امضا کرده و قرار است پس از پایان فصل جاری بلافاصله به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شود و کارش را در شهر ناپل آغاز کند تا بتواند اردوی پیش فصل خوبی برای بازیکنانش در نظر بگیرد.

یکی از شروط مهم کونته برای امضای قرارداد با ناپولی این بوده است که اورلیو دی لورنتیس به صورت مستقیم در مسائل مربوط به ترکیب و تاکتیک تیم و به صورت کلی مسائل فوتبالی دخالت نداشته باشد و رییس این باشگاه هم این شرط را پذیرفته است. 

منبع: ورزش سه

tags # ناپولی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود