Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@05:24:19 GMT

پیش بازی تاتنهام – لیورپول؛ دو روی یک سکه

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۱۵۷۸

پیش بازی تاتنهام – لیورپول؛ دو روی یک سکه

با توجه به لغو شدن بازی های قبلی تاتنهام مقابل رن، برایتون و لسترسیتی به خاطر شیوع ویروس کرونا در باشگاه، از آخرین بازی این تیم دو هفته می گذرد. این نبودن در فضای رقابتی ممکن است کار دست اسپرز بدهد ولی نکته قابل تاکید اینجاست که آن ها هر ۴ بازی خانگی خود تحت هدایت آنتونیو کونته را با پیروزی به پایان رسانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  لیورپول پس از برد ۳-۱ در بازی روز پنجشنبه مقابل نیوکاسل، فشارها روی منچسترسیتی صدرنشین را حذف کرد. قرمزها در ۶ بازی اخیر خود در لیگ برتر برنده شده اند و در فرم خیره کننده ای به سر می برند. وضعیت این تیم نقطه مقابل تیم میزبان است؛ یعنی فشردگی بازی ها کار را از نظر قوای جسمانی برای آن ها سخت می کند.  سهم کونته و کلوپ از رویارویی های قبلی با یکدیگر، ۱ برد و ۱ شکست بوده و ۲ تقابل دیگر آن ها با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.  اطلاعات بازی تاتنهام – لیورپول روز و تاریخ برگزاری: یکشنبه ۱۹ دسامبر ۲۰۲۱ / ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت: ۲۰:۰۰ ورزشگاه: تاتنهام هاتسپر داور: پل تیرنی تورنمنت: هفته هجدهم لیگ برتر ترکیب احتمالی تاتنهام و لیورپول غایبان دو تیم تاتنهام و لیورپول اخبار بازی تاتنهام – لیورپول کونته در مورد ناکامی کین در گلزنی: عجیب است اما پیش می آید وضعیت دو تیم در جدول رده بندی نکات آماری بازی تاتنهام – لیورپول تاتنهام در ۴ بازی خانگی اخیرش نباخته است هر ۷ بازی اخیر این دو تیم با برتری لیورپول به پایان رسیده است لیورپول در هر ۲۶ بازی خارج از خانه اخیرش در مجموع رقابت ها موفق به گلزنی شده است؛ چیزی که در تاریخ این باشگاه بی سابقه بوده است نتایج رویارویی های اخیر تاتنهام و لیورپول پیش بینی هو اسکورد از بازی تاتنهام – لیورپول تاتنهام ۰-۲ لیورپول

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازی تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است

ستاره خط دفاع لیورپول نظر خودش در مورد ورود آرنه اسلوت به آنفیلد را بیان کرده است. 

طرفداری | پس از باخت 2-0 مقابل اورتون، ویرجیل فن دایک در خصوص شایعات مربوط به سرمربیگری احتمالی آرنه اسلوت در لیورپول صحبت کرد. کاپیتان قرمزها از ورود اسلوت به تیم استبقال می کند و باور دارد که او گزینه خوبی برای جانشینی یورگن کلوپ است. فن دایک در مصاحبه با ESPN گفت:

فکر می کنم آرنه اسلوت در حال حاضر یکی از بهترین مربیان هلند است. با سبک بازی و فلسفه ای که او دارد، می تواند روی نیمکت لیورپول بنشیند.

لیورپول هفته قبل توسط آتالانتا از لیگ اروپا حذف شد و همچنین در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر، دو بار شکست خورده است. با چهار بازی باقی مانده، لیورپول سه امتیاز از آرسنال صدرنشین عقب است و منچسترسیتی هم مانند همیشه در کورس حضور دارد. کاپیتان تیم ملی هلند در پایان گفت:

فکر نمی کنم هنوز چیزی تمام شده باشد. خواهیم دید. سال آینده هم روی قهرمانی تمرکز خواهیم کرد، اما هنوز راه درازی تا پایان فصل باقی مانده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • ساعت پخش بازی وستهم و لیورپول امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد