Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@04:06:21 GMT

نتایج رقابت های فوتبال باشگاهی در اروپا

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۱۹۹۵

در چارچوب هفته هجدهم لیگای اسپانیا، دیشب تیم رده دومی سویا ۲-۱ از سد اتلتیکو مادرید گذشت و فاصله خود را با رئال در صدر جدول به پنج امتیاز رساند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  بارسلونا نیز  ۳-۲ الچه را از پیش رو برداشت، رایو وایکانو با ۲ گل آلاوس را شکست داد و سوسیداد ۱ به ۳ مغلوب ویارئال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه هفته هجدهم سری آ ایتالیا، رم ۴ - ۱ در زمین آتالانتای رده سومی به برتری رسید، یوونتوس هم با ۲ گل میزبانش بولونیا را شکست داد و اودینزه با ۴ گل میزبان خود کالیاری را در هم کوبید. ((دیشب زدن))
 
در چارچوب هفته هفدهم بوندس لیگای آلمان، دیشب دورتموند ۲ به ۳ مغلوب میزبانش هرتابرلین شد، لایپزیش با ۲ گل به آرمینیا بیلفلد باخت، اینتراخت فرانکفورت یک - صفر ماینتس را شکست داد، بوخوم با یک گل نتیجه را به یونیون برلین واگذار کرد و دیدار هوفن هایم با مونشن گلادباخ ۱ - ۱ و گریترفورت با آگزبورگ بدون گل مساوی به پایان رسید. ((دیشب زدن - دورتمند دانلود کردم)).   این هفته از رقابت‌ها امشب با دو بازی به پایان می‌رسد که طبق برنامه، فرایبورگ با بایرلورکوزن و کلن با اشتوتگارت مصاف می‌دهند.

اما در حالی که بیشتر بازی‌های هفته هجدم لیگ برتر انگلیس، به علت شیوع مجدد کرونا لغو شده است، در تک بازی دیشب، آرسنال ۴-۱ میزبانش لیدز را شکست داد و با ۳۲ امتیاز به رده چهارم جدول صعود کرد. برچسب ها: فوتبال ، اروپا ، فوتبال باشگاهی ، بارسا ، بایرن مونیخ ، لالیگا ، لیگا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال اروپا فوتبال باشگاهی بارسا بایرن مونیخ لالیگا لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز پنجشنبه با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد و در مهمترین بازی‌ها تیم مدعی خیبر برابر فجر سپاسی با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و چادرملو با نتیجه ۲ بر یک از سد سایپا گذشت.

نتایج این دیدارها به شرح زیر است:

* دریا بابل یک - مس شهر بابک یک
* سایپا یک - چادرملو اردکان ۲
* خوشه طلایی یک - آریو اسلامشهر یک
* داماش گیلان یک - شهر راز شیراز صفر
* شهرداری آستارا صفر - استقلال آبی پوش ملاثانی یک
* مس کرمان یک - شاهین بندر عامری صفر
* فجر سپاسی ۳ - خیبر خرم آباد صفر
* نفت و گاز گچساران صفر - مس سونگون صفر 
* نفت مسجدسلیمان صفر - پارس جنوبی جم صفر 

به این ترتیب در پایان هفته بیست و نهم، خیبر با ۶۴ امتیاز صدرنشین است، چادرملو با ۶۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد. فجر سپاسی با ۵۸ امتیاز سوم است و نفت مسجد سلیمان با ۵۵ امتیاز در رده چهارم حضور دارد.

در انتهای جدول هم خوشه طلایی با ۱۶ امتیاز قعرنشین است و تیم‌های شاهین بندر عامری، داماش گیلان و دریا بابل با ۲۳ امتیاز و شهرداری آستارا با ۲۴ امتیاز حضور دارند.

کد خبر 6095308

دیگر خبرها

  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز